Nwell verschillende potentiële afstanden

O

omsi

Guest
Hai Elke instantie

Waarom Nwell afstanden voor twee verschillende potentialen is meer dan n goed afstand met dezelfde mogelijkheden?
Gelieve verduidelijken me.

Bedankt,
Omsi.

HoiDit is sridhar.Your vraag is echt geweldig.Dit komt omdat in het algemeen de transistors PBO's die tot dezelfde nwell potentieel worden gedeeld.
Ook al als ze niet worden gedeeld moeten we een vey minimale afstand tussen de putten die tot dezelfde mogelijkheden te handhaven omdat tijdens de fabricage van deze nwell zal uitbreiden buiten hun regio's
afhankelijk van de doping profiel, zodat twee nwells die tot dezelfde mogelijkheden als ze worden uitgebreid, zij zouden worden gevoegd en er geen probleem ontstaat omdat zij van hetzelfde potentieel en het concept hier is het delen van nwells.
Maar in het geval van differentail nwells potentail als ze wordt lid van de transistor wonot werk dus altijd onderhouden wij grotere afstand voor de nwells die behoren tot het verschil in mogelijkheden dan de nwells behorende TO THE hetzelfde potentieel.
Ok byee byeeeeee
stuur mij een antwoord terug over mijn antwoord

Bedankt Sridhar,

Ja, ik ben het eens met uw uitleg.Zijn een van de redenen.

Ik lees dat we kunnen voorkomen dat klink doen.Maar i dont hoe actally dit onmogelijk maakt.

Kunt u mij verduidelijken.

Het is voornamelijk gedaan om te voorkomen grendel en ook gebaseerd op het proces regels voor de technologie wordt gebruikt.

wanneer de twee n goed met verschillende potentiële overlappingen of in contact komen kunnen ze het onnodig lichaam effecten.en kan leiden tot vorming van twee rug aan rug aangesloten transistors die kan leiden tot positieve feedback en wrak Havok.

Hi omsi

Ik krijg niet geen idee nu, maar de kwestie van de latchup rijst enkel whwnthe PBO's en transistoren NMOS aanwezig zijn, zodat een back aangesloten bjts om terug te ontstaan en zowel de vs en VDD zijn shorted.But nog steeds zal ik vragen stellen over dit als een deskundige engg lay-out van onze kant en ik zal proberen om snel een antwoord te geven aan jou.
Ik zou willen vragen wat dat u are doing.that is ur beroep, of zijn ua lay-out engg.

Hi Sridhar,
Ja, ik ben werkzaam in gemengde analoge signaal layout domein.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back