numerieke

R

renzworldc

Guest
Een volledig opgeladen mobiele telefoon met een 12V batterij is goed voor 10mins talk-time.Veronderstel dat tijdens praten-tijd, de batterij levert een constante stroom van 2A en de spanning daalt lineair van 12 V tot 10 V, zoals weergegeven in figuur.Hoeveel energie heeft de batterij leveren tijdens dit gesprek-tijd?
Ans: a.220 J
b.12 KJ
c.13,2 KJ
d.14,4 KJ
plz tel mij op welke manier om het op te lossen ..?
Laatst gewijzigd door renzworldc op 15 juli 2009 16:21; bewerkt 2 keer in totaal

renzworldc schreef:

Een volledig opgeladen mobiele telefoon met een 12V batterij is goed voor 10mins talk-time.
Veronderstel dat tijdens praten-tijd, de batterij levert een constante stroom van 2A en de spanning daalt lineair van 12 V tot 10 V, zoals weergegeven in figuur.
Hoeveel energie heeft de batterij leveren tijdens dit gesprek-tijd?

Ans: a.
220 J

b.
12 J

c.
13,2 J

d.
14,4 J

plz tel mij op welke manier om het op te lossen ..?

ja ik een fout gemaakt in het typen van de ANS .. haar Kilojoule in plaats van Joules ..
nyways bedankt.

Als u niet wilt dat u de punten beter kan niet achteraf coz therz geen dwang ..waarom dwars de admin ..

renzworldc schreef:

ja ik een fout gemaakt in het typen van de ANS .. haar Kilojoule in plaats van Joules ..

nyways bedankt.Als u niet wilt dat u de punten beter kan niet achteraf coz therz geen dwang ..
waarom dwars de admin ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back