NTSC / PAL-encoder is vrij gemakkelijk in vergelijking met decoder ontwerp.Video Demystified heeft een hoofdstuk gewijd (gebruikt om een codering hoofdstuk, nu gefuseerd met decodering) voor het onderwerp.Maar ik zou aanbevelen primer John Watkinson's voor video-encoding en-decoding, het is glashelder.
Ik ben op zoek naar alle informatie die ik kan krijgen om een device driver voor NTSC PAL encoder schrijven.Elke verwijzingen zou nuttig zijn.Ik ga proberen om de Video Demystified downloaden en anderen hier op papier hebben.
Ik denk dat de digitale desigen kan niet moeilijk zijn, maar we moeten desigen de tv-encoder om de prestaties te satify, dus hoe het ontwerp te verbeteren, zoals het filter, Y / C vertraging circuit enz.
hallo, zoek ik voor een NTSC encoder, Ik heb een paar CMOS camera sensor met YCrCb 8 bits output en ik wil converteren het signaal een NTSC, iemand kent een aantal IC-deel of een Proyect de montage van dit soort sensoren?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.