Normaal gesloten solid state relais

F

Freddybaby

Guest
Noodzaak van een hervorming van de veiligheidssector die NC is in de uit-stand (tot 10A AC passeren), dan opent met hek-drive. Dit zal over een 1.5uF een kort, dan kort verwijderd en de AC stroom door de condensator 1.5uF. Is dit mogelijk?

Het zou een depletie-mode FET die niet algemeen beschikbaar zijn in een hoog vermogen, behalve misschien RF exotica. Geen high power FET, geen DC SSR (ACS, zijn vaak ook SCR / triacs, die altijd een trekker huidige, vaak fotostroom basis voor de isolatie) De vraag is, heeft het dan te zijn NC-absoluut geen energie-input van welke aard-of heeft het gewoon normaal worden gesloten als er iets door te geven? Want als er een levering of een input AC lijn naar "snuffelen", kunt u stelen een beetje en maak een omvormer voor de controle die zin dat ook de standaard "aan" in welke omstandigheden (zoals gebrek aan input control stroom / spanning). Een oplaadbare batterij back-up zou kunnen zijn in staat om u genoeg "hang time" in een cyclische toepassing, maar niet een onbepaalde-no-power, nu-jump-up een.

De applicatie is een relais chauffeur, De korte (S2) maakt het mogelijk full pull in de huidige, dan over 200ms later op de korte wordt verwijderd om de stroom te beperken tot de magneet. Dus het moet wel als "passief" mogelijk, maar ik denk een close / open volgorde zou kunnen werken. Het relais inschakelstroom is enkele versterkers wel. Hieronder is een eenvoudig schema om de gewenste bewerkingen uit te leggen. Bedankt voor de reactie ..

Hier is een idee voor u - hoe zit het met het splitsen van de volledige golf brug in twee halve golf degenen, geven de "noid een vrijloop diode en energie beide schakelaars in de volledige effectieve spanning te krijgen (voor de pull-in) en daarna terug te keren eenmalige ( voor de hold-in) krijgt ongeveer de helft van de aangelegde spanning (een soort van ruwe PWM)? Je zou kunnen verliezen de dop, op die manier.

Dat is een interessante benadering. Zou werken, behalve ik nodig om de spanning weg gekapt om de solenoïde. Het is een AC-wikkeling maar ik ben het bonzen met DC, moeten beperken tot ongeveer 3 Watt over de spoel ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back