Noodzaak van een onderwerp voor undergrade proefschrift over antenne

G

GaffarEEE

Guest
hoi,
Ik ben een EEE std.i ga mijn scriptie leraar te voldoen, maar heeft geen onderwerpen in mijn hand als iemand een onderwerpen op Magnetron of antenne-ontwerp kan geven zou ik grearful hem / haar.

Volgens mij het hot topic in de antenne ontwerp is de chip antenne ontwerp.Als je kunt gaan met dit zal groot zijn, omdat het toekomstige trend die antenne zou klein moeten zijn om de mobiliteit te geven aan het instrument.En de wereld gaat WI-FI

Kunt u suggesties gerelateerde boeken of paper over dit onderwerp kunt u .............

Hi guys, ik ben bezig antenne ontwerp als mijn scriptie ook.Ik heb gekozen voor breedband hoorn antennes voor draadloos netwerk (of scannen) als mijn onderwerp.Wat doen jullie denken over deze titel?

Do antwoord.

Thanks ...

We hebben niet weten geen onderwerpen nu ...... maar in je onderwerpen die je schreef "scanning" -> wat betekent het?

MIMO-antennes zijn geïntegreerd in de derde generatie (3G) systemen voor mobiele telefonie, breedband vast / mobiel toegang tot draadloze netwerken zoals WiMax, en vooral IEEE 802.11n WiFi-systemen, die is tegenwoordig een hot topic.MIMO heeft potentieel, en een goed onderwerp voor een scriptie.

Bekijk deze een voor een referentie:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=317242

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back