noodzaak tutorial te stellen lay-out

B

bcdeepak

Guest
hallo

Ik heb een basic tutorial om layouts te trekken, ik ben erg nieuw voor lay-outs

bedankt

Hoi Deepak,

U kunt alle goede lay-out boek, Als je wilt tutorials over hulpmiddelen die u kunt krijgen mensen met instrumenten die zij zelf

Als u wilt gratis s / w ga dan voor www.tanner.com
daar kunt u downloaden s / w en het zal ook betrekking op de documenten die de procedure uitleggen en hulpmiddelen gebruik.

hi yalanand

Ik gebruik magie

i dont wanna de commando's om kleur of iets toe te voegen .....Wat ik wil is hoe de lay-out te trekken ..i mean waar te poly geven ..te geven waar de bron, afvoer, VDD, vss enz.

i mean I dont de tutorial voor een bepaalde software ..Ik heb het op een algemene manier

Hoi Deepak,

I dont have any tutorial voor lay-out ontwerpen, maar ik kan uploaden Layout boek als je wilt en ook voor een goede lay-out is, moet engg het fabricageproces te weten (wat is de volgorde van de maskers die we zullen gebruiken)

Hoi Deepak,

Deze pdf zal je helpen tot op zekere hoogte basisidee te krijgen over design regels
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

hi kpsai

annuleerteken u plz uploaden van de lay-out boek?

CMOS-circuit design, layout en simulatie door R. Jacob Baker

Basic fabricageproces ga door de kamran eshragian.after dat u moet beginnen met de lay-out.

hi bcdeepak,

Probeer het lezen van deze:

CMOS IC-lay-out door Dan Clein
De kunst van Analog Layout door Alan Hastings
IC Mask Design door Christopher Saint

deze boeken zijn gemakkelijk te begrijpen.U kunt zoeken in de andere fora voor downloads.

Hoi, ik ben verbonden bestand, zal dit u helpen om lay-out te trekken voor basisschakelingen.
Uitleg over hoe gedetailleerd te lay-outs te trekken uit stok diagrammen volgens de regels.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

in magie hulpmiddel is het er zelf r tutorials Ik denk dat u dat eerst dan kan u proberen familirise zal krijgen met de cel en de rest van de things.Then U kunt proberen de voorbeelden in de boeken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back