Noodzaak om gegevens te verzenden naar GPRS module geconfigureerd als server

V

vdharan

Guest
Hallo,
Ik gebruik SIM100S GSM / GPRS-module.Deze module heeft een optie gekregen om het te configureren als een server.Ook is er een commando om een poortnummer toewijzen aan inkomende verbinding wanneer geconfigureerd als een server te accepteren.
Toen ik het configureren als een server en als ik verzoek om het IP-adres, het geeft mij een IP-adres dat is toegewezen door de serviceprovider.

Nu wil ik een socket openen om dit op het toegewezen IP-poort van een andere afstandsbediening machine op het internet.Als ik probeer een socket, Iam krijg een foutmelding open als "Netwerk is onbereikbaar.

Wat moet ik doen om verbinding te maken met het apparaat en de gegevens verzenden?.Kan iemand mij een suggestie om hetzelfde te doen.

Groeten
vdharan

Hallo, Ben je in staat om dit op te lossen.Ik ben ook van plan om de bouw van een soortgelijk netwerk en hulp nodig hebben in de inleiding.

Hallo iedereen,
Ik ben een computer ingenieur student en mijn laatste project is het ontwerpen van een embedded webserver draagbaar apparaat via CS8900A.
en ik ben het verzamelen van informatie bevat voor deze ..
hulp
Ik waarderen ur contact ..

thank u

De meeste GPRS-dienstverleners geven aan een prive IP-GPRS-verbindingen.Het is niet een RealWorld IP dus terwijl het gemakkelijk kan worden gebruikt als een web client, zou het niet mogelijk zijn om te gebruiken als webserver.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back