Noodzaak een alternatief voor simplescalar LCC !!!!!

• Thread starter SivabalanBalasundram83
  • Start date
S

SivabalanBalasundram83

Guest
im veronderstel model een hoge prestatie geheugen systeem met behulp van een software-en zover ik kon vinden van een geschikte software die ik kon gebruiken.een vriend van mij stelde simplescalar tool set .. Ik vind het moeilijk om het te gebruiken oorzaak: --

1.Ik ben geen Linux gebruiker, ima windows gebruiker.
2.I m niet bekend winnen Cygwin emulator die kunnen worden gebruikt in het Windows-besturingssysteem
3.Even als ik compileer de simplescalar met een Frens helpen in Linux heb ik fouten en ik gezien een paar fora over deze problemen en ziet er uit als IM niet de enige die met dit probleem en ik kon vinden oplossing voor is.

Ik zou appreciatte als iemand kan me met deze gids.im hoop echt iemand zou kunnen wijzen op een alternatief dat is gratis en gebruiksvriendelijk.
Bedankt

Sivabalan BAlasundramWat is de SimpleScalar tool set?
De SimpleScalar tool is een software-infrastructuur gebruikt voor het bouwen van toepassingen voor modeling programma performance analyse, gedetailleerde microarchitectural modellering, en de hardware-software co-verificatie.Gebruik van de SimpleScalar tools kunnen gebruikers bouwen modeling applicaties die simuleren echte programma's die op een reeks van moderne processors en systemen.De tool set bevat monster simulatoren, variërend van een snelle functionele simulator voor een gedetailleerd, dynamisch geregelde processor model dat steunt niet-blokkerende caches, speculatieve uitvoering, en state-of-the-art tak voorspelling.De SimpleScalar tools zijn op grote schaal gebruikt voor onderzoek en onderwijs, bijvoorbeeld in 2000 meer dan een derde van alle kranten gepubliceerd in top computer architectuur conferenties gebruikt de SimpleScalar instrumenten voor het evalueren van hun ontwerpen.Naast simulatoren, de SimpleScalar tool set bevat de prestaties visualisatie tools, statistische analyse van de middelen, en debuggen en verificatie-infrastructuur.

SimpleScalar LLC is uniek in de EDA-gemeenschap.Wij verdelen onze software onder een open source model, vertrouwen dat onze gebruikers licentie voor de software die zij gebruiken.De tool is verspreid met alle broncode, die het mogelijk maakt voor gebruikers SimpleScalar breiden en bestaande modellen aan te passen aan hun eigen ideeën.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back