nodig begeleiding in de studie van VLSI-ontwerp

J

jsps

Guest
Hallo, ik ben FRM Mumbai. Ik wil worden expert in VLSI-ontwerp en embedded systems.I had het VLSI keuzevak, ik bedoel ik heb zojuist weten heel littlebit van VLSI. Informeer mij van waar te beginnen, laat me als er cursussen van VLSI-en Embedded. Op dit moment im werkzaam als devlp. engg in Mumbai plz mij leiden. Wat JSPS

Hi JSPS .......... goed yaar ......... cursussen tho CDAC hain aur Bangalore aaye tho Sandeepaani ya zijn er een aantal instituten die het aanbieden van 6 maanden op basis van cursussen in VLSI of Embedded ........... ... CDAC Pune ............ Embedded aur VLSI mein apart Training stadscampings hain Je moet gaan door heel India Examen te krijgen in deze cursussen ........ VLSI Centra aangesloten bij CDAC Pune zijn op Thakur Institute, Kadivili (E), Mumbai .... ek baar jake Waha par baat Karle .......... Teek hain ..... shayad feb 20 ko Interviews Huye de ....... Aur Embedde CDAC Pune tho .............. Hyderabad, Bangalore, Chennai mein Hain ......... VLSI aur Embedded gezamenlijk chahiye tho CDAC Noida ...............

bedankt goeroe, als u een telefoonnummer van Thankur instituut, kandivali, dan kunt u mij informeren. Wat JSPS

kunt u bellen naar de heer DA Pardasani of de heer Shahbaz Alam op 022-28542917 good luck

Het beter om CDAC Pune ... in plaats van Thakur mee ...... maar voor dat examen voor te bereiden op n interview ... Bij te stellen ...

Hallo, CDAC Pune is best.then bitmapper Pune is ook goed. En indien mogelijk, je kunt plannen voor Ms in VLSI. -Wat-Manmohan

Hallo allemaal, de goede VLSI-instituut dat ik ooit had gezien is VEDAIIT, Hyderabad. ga dan via de volgende link www.vedaiit.com . In veda alle tools die ze hebben geleerd is compleet ASIC-ontwerp, maar in andere instituten ze leren de FPGA design. groeten, ramesh.s

hi all, thank u allen voor uw reactie, zoals im verblijf in mumbai i cant naar Pune naar CDAC te sluiten. Wat JSPS

Hoi, is het beter u do MTech in VLSI en embedded systemen van een geaccrediteerde / erkende universiteit ..... dit komt omdat het makkelijker is om een VLSI taak als u bent een MTech in plaats van zes maanden certificaat natuurlijk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back