NNtool-how om het te gebruiken?

P

payate

Guest
Ik wil NNTOOL gebruiken in MATLAB. Ik heb vraag volgt, zal ik apreciate als je me kon helpen antwoord op mijn vraag: 1. Hoe de nntool gebruiken? (Ik niet vinden van de optie :-() Dank u zeer voor uw aandacht. Vooruitblikkend van u te horen binnenkort. Groet, payate

Ik wil NNTOOL gebruiken in MATLAB. Ik heb vraag volgt, zal ik apreciate als je me kon helpen antwoord op mijn vraag: 1. Hoe de nntool gebruiken? (Ik niet vinden van de optie :-() Dank u zeer voor uw aandacht. Vooruitblikkend van u te horen binnenkort. Groet, payate
Hoi, In de MATLAB commando venster type nntool . Je ziet de GUI. import training ingangen en een doel afkomstig van matlab werkruimte of u kunt ze handmatig. Vervolgens kiest u het type netwerk dat u wilt in de GUI. Op basis van het type van het netwerk kunt u alle uitgebreide omschrijving geven voor het netwerk ...... als het matlab versie 7 u kunt optioneel ook voorzien optionele validatie en het testen van gegevens ..... als matlab versie 9 of hoger automatisch deel uit van trainingsgegevens worden genomen voor de validatie en het testen. Als je eenmaal de het maken netwerk, trainen en het voor de gewenste ingang te simuleren. kun je netwerk en het netwerk vermogen te exporteren naar matlab werkruimte.-Ganga

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back