NIKON NR 5100 Autorefrectometer

M

mubeenbini

Guest
Hi, ik Nikon NR 5100 Autorefrectometer hebben, het display op het scherm enige tijd verdwenen thn WDH aantal time inschakelen het op het scherm komt terug. Scherm is touch-systeem en het werkt prima Het geen van de auto refrectometer is 100% fijn, ik heb geen nummer van de nauwkeurigheid. Plz laat een lichaam me wijzen op het probleem dat ik ll dankbaar zijn. Groet, Mubeen

Er zijn meight paar redenen .... 1) de voeding aansluiting moeten worden een goede 2) te controleren of u een willekeurige modus wilt stroom te besparen hebben, is op 3) de massa-aansluiting Controleer uw instrument 4) Lees de gebruiksaanwijzing van de timer voor weergave of niet Good Luck

NIKON levert geen service manuals aan particulieren, maar aan hun vertegenwoordigers. Controleer videoreeks van video controller om weer te geven. Als rest van het circuit te werken ok dan alleen de mogelijkheid in video-keten. Ik had hetzelfde probleem maar dan met TOPCON RM8000 en gelukkig kreeg een Topcon vriendelijke ingenieur van Topcon-Amerika die wel een echte hulp, en ik was in staat om het te repareren. Stuur een email naar Nikon Technische ondersteuning aanvragen voor service manual, kan je nog wat goede respons. Voeg het serienummer en de eventuele identiteit als een van de apparatuur vermeld op.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back