Nieuwe laptop te kiezen .... Dell of Lenovo?

G

Guru59

Guest
Hey allemaal,

Ik ga een laptop volgende maand ...

geef uw suggesties ..

Welke moet ik gaan voor Dell of LENOVO.

(de config van beide zijn hetzelfde)

Verslag msg 5 pt

Moet u kiezen voor een laptop?Oooouuhh, dat jammer.Ik haat laptop omdat zij uitgevonden laptop ...

Kies Dell!

Verslag msg 5 pt

Ik heb veel geluk met Dells in de afgelopen jaren.Hun 7500-model (mijn eerste) was een totale ramp.Ze hebben geleerd van hun fouten.

Ik ben het eens met de vorige persoon.Laptops Vermijd als je kunt.De grotere omvang daarvan over meer luchtcirculatie en niet minder vaak.

Gebruik alleen een laptop als je portabiliteit nodig hebt of kort zijn van de ruimte op uw bureau.

Verslag msg 5 pt

Zijn ware gezegd door Flatulent dat "Alleen een laptop gebruikt, als je portabiliteit nodig hebt of kort zijn van de ruimte op uw bureau."U kunt gewoon gaan voor elk merk.Zie uw eisen, en vergelijk het ook met de configuratie en prestaties die u van een laptop verwachten.Zodra u er een kopen nooit verwachten dat elk bedrijf de service geven die u verwacht.Elk bedrijf zal zijn eigen marketing stratergies en alles zal streven naar meer te verkopen in plaats van oude dienst.Elk bedrijf zal een regelmatige ruzies en querrys van de meeste van haar klanten ten aanzien van diverse onderwerpen.Gebruik de een koopt u zorgvuldig voor 3 jaar, het berekenen van de afschrijvingen, en uw laptop zal vrij zijn op dat moment.Wees klaar om te gooien in de prullenbak als je eenmaal geen grote problemen mee krijgen.

Verslag msg 5 pt

Ik haat desktops en hun toetsenbord vanaf het moment dat ik begon ze te gebruiken ...
1 jaar geleden veranderd 5e laptop, niet vanwege de mislukkingen, was het gewoon te upgraden.Had Sony Vaio, HP, Asus en Dell.Een jaar geleden gekocht DELL en keerde hij 2 weken later ...het was "niet van mij" vanaf het allereerste begin (toetsenbord, look en feel ...).De volgende en de laatste werd Lenovo T61 met 14 ". Het is productiever, solide, rustig, heeft een krasbestendige oppervlak, wordt geleverd met 3 jaar garantie en, in tegenstelling tot andere merken ondersteunt Linux (als een native-systeem).te winderig

desktops mislukken vaker, zonder twijfel!
Ik was werkzaam als ingenieur service center voor 3 jaar en onze service kamer was altijd vol van desktops.De situatie met laptops is volledig tegenovergestelde.Echter, hun zwakke punt is cd / dvd-station, dat niet heel vaak.

Verslag msg 5 pt

Voor de laatste 10 jaar heb ik exclusivly gebruikte laptops.Ik gebruik een weet.Ik dock als op het werk.Dus ik raden een docking station.Gebruik ik ook een tweede monitor, dus ik krijg twee monitors voor de prijs van een.

Aanbevelen:
docking station,
externe muis en toetsenbord,
2e monitor
Interne wifi.
Interne blauwe tand.

Wat voor merken, ik gebruik altijd een Dell.Ik heb eens aangesloten op een USB-connector op een Dell laptop die een 240VAC grond differentieel had.Na het blussen van de brand aan boord van de moeder, riep ik Dell.(Ze vertelde me te herstarten!) De tech vervolgens stuurde me nog een laptop en ik had het de volgende dag.Ik gekopieerd HDD dan vervolgens teruggestuurd de verbrande eenheid.Geen kosten en geen down time.

Hoop dat dit helpt.

Rood

Verslag msg 5 pt

hey .............
gaan eigher dell van HP .... en Sony Vaio indien ur passie hebben voor muziek ....( BOZ sound-systeem is goed in Sony)

config moet

160 GB harde schijf
1 Gb RAM

Intel-processor moet worden of AMDA maar advaced Intel-processors zijn prifreble bcoz als im gezien AMDA 64 turioun dan zij hebben geleden van warmte zinken probleem .. dus ga voor intel (een ruige)

Ik denk grafische kaart GeForce weergegeven moet worden met Intel

en als ur economisch sterk ga dan voor
1.Bluetooth
2.802.11 a / b / c WLAN
3.webcam
4.Bulit in audio sensor
5.vingerafdruk recognization
6.eye recognizaion

en nu een dag deze functies zijn avialble in een systeem, maar kosten kunnen hoog zijn

beste geluk

en denken voordat u kopen ......
dag

Verslag msg 5 pt

Zeker Dell, had ik HP en ik ben niet blij mee

Verslag msg 5 pt

Ik maak gebruik van Lenovo-IBM en ik ben er heel blij mee.

Verslag msg 5 pt

Ik heb Dell, en het werkt aardig.

Groeten.

Mr.Cube

Verslag msg 5 pt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back