Nieuw bij RFID

N

nisSamiLo

Guest
hi ...

Ik ben nieuw voor RFID en weten niets over weten, maar ik heb voor het bouwen van een rolstoel voor blinden .. Ik denk dat voor de uitvoering van RFID te kunnen waarschuwen de gebruiker wanneer hij door de RFID-lezer .. ja, kan iedereen raden welke soorten van RFID ik moet gebruiken en de schematische ... Natuurlijk hoeft het low cost en eenvoudig een ..

bedankt

nisSamiLo schreef:

... waarschuwen de gebruiker wanneer hij door de RFID-lezer.

eigenlijk had ik disscussed met mijn coördinator .. we gaan ontwerpen kan een witte of een rolstoel en de uitvoering van de RFID-mehods .. hoe zit het wit kan ..Ik denk om de RFID-tag in het wit en kan de lezer op ergens willen verkeerslicht, ook een vibrator.wanneer de gebruiker (blinden) bereiken in de buurt van het verkeerslicht, zal het signaal en trillen ..

kun je raden wat soorten RFID ik moet gebruiken en de schematische ...

Voor een RFID-systeem, moet u zowel een tag en een AP.Tenzij de straat licht heeft de AP-functie van uw systeem niet werkt.Als je net bouwt een demonstratie systeem, is het prima.

Gelieve na het blokschema van het systeem dat u probeert op te bouwen of een link naar uw project website.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back