Niet-register generatie na DC synthese

Z

zij

Guest
Hoi,
Ik gecodeerd aantal registers in mijn RTL.Maar nadat ik het gesynthetiseerd met DC, ik kan het niet vinden een van de registers in de poort niveau netlist gegenereerd.
Mag ik weten van de mogelijke reden van dit soort problemen gebeuren?

Als je een aantal registers hoe direct (of indirect) niet verbonden met een output-poorten, DC zal verwijderen.

De reden misschien als hieronder:
1) De ingang van het register is float
2) De output van het register niet is aangesloten op de uitgang van de (direct of indirect)
U kunt het logbestand van de synthese te geven de informatie te vinden over deze.

recht, misschien het register niet wordt gebruikt, of ze zijn constante waarde.
dus niet Warry, kunt u controleren formele uitvoeren om te zien of het functioneel is verkeerd

Nog een vraag:
Ik run een synthese met 2 samen te stellen.
De eerst compileren wordt gerund withou geen optie, en de "check_design" commando beschrijft een aantal waarschuwingen.
Na dat de gecompileerde ontwerp is "degroeperen-plat-all" en vervolgens opnieuw te compileren met de opties "-incremental_mapping-map_effort hoog".De tweede compileren is dan volgen door een "check_design".Er is geen eventuele waarschuwingen gevonden in de tweede "check_design" te rapporteren.Dus is dat betekent dat het compileren tweede heeft de problemen oplossen (waarschuwingen) in vinden in de eerste compileren?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back