Niet kunnen verhogen spanning naar gemonteerde onderdelen

A

ananth

Guest
Hallo iedereen
Ik probeer een LTC3440 buck / boost gebruiken regulator IC op mijn PCB boord te werken met een PIC-controller.

Een bord gemonteerd door iemand anders werkt prima, maar degene die ik probeer te monteren niet.Ik vond dat de regelgever niet gaf mij de gewenste uitvoer.

Nu ben ik alleen maar proberen om de regelaar te gebruiken in zijn fundamentele aanvraagformulier gegeven in de datasheet, en het werkt nog steeds niet in weerwil van alle onderdelen die hetzelfde van de vorige vergadering en de raad van bestuur wordt hetzelfde ook.(Heb ik absoluut nodig om een last met de o / p pin drive? Ik heb geprobeerd met en zonder tevergeefs)

Ik vond dat ik niet kan de spanning verhogen ingang aan de raad met componenten dan 2,3 Volt waar ik moet de inbreng op ten minste 2,5 volt voor de werking.Wat zou de reden voor de spanning niet is toegestaan te stijgen?De huidige stijgt veel, maar de spanning niet als ik probeer de spanning te verhogen.

Ben ik kortsluiting iets?Iemand ooit een probleem als dit?

Any help is appreciated.
Ananth.

Het is moeilijk te zeggen, zonder het zien van een schema.Echter, omdat de andere bestuursleden werken, je hebt duidelijk een probleem met de lay-out.
2.3V en een toenemende stroom klinkt een partij als de input cap is achteruit.Controleer dat, evenals de output dop en zorg ervoor dat ze goed zijn geïnstalleerd.

Hallo VVV,
Bedankt voor uw input.
Ik probeerde hetzelfde bord in de ochtend vandaag uit ergernis en het werkte!maar dan conked weer uit ..Ik zal proberen uw suggesties en u laten weten.
Thanks again.

hoi
Ik ben niet zeker
maar ik soortgelijk probleem geconfronteerd toen ik bleef zweven de o / p GND
worden iets dergelijks
als ur zeggen dat de andere bestuursleden werkt prima, alleen check-up van alle componenten en verbindingen

thnx
som

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back