Niet krijgen pcb overzicht in EAGLE

A

arunbhaskar

Guest
Hey guys. Ik leerde adelaar Eagle voor een video-tutorial. Ik heb de schema's van mijn eigen circuit en opgeslagen en gecontroleerd op fouten en er was geen. Toen ik de "switch aan boord" knop geklikt, heb ik niet het bord te schetsen. Maar in de tutorial zag ik, zodra de "switch aan boord" knop werd geklikt, zag ik de PCB overzicht met alle onderdelen net buiten het bord. Hoe krijg ik dit? Gelieve te helpen.

Wanneer u het schema getekend en klik op de 'switch aan boord "zou moeten zeggen, een niet bestaat, wil je het maken? Zeg ja! Keith

Ik zei "ja" toen ik klikte "overgeschakeld op board" en het creëerde een nieuw bestuur. Mijn probleem is wanneer de raad verschijnt in zwarte achtergrond, krijg ik niet de werkelijke PCB omtrek, die is in het wit. Ik heb de onderdelen gekregen met zwarte achtergrond, en ik weet niet waar te plaatsen, want ik ben niet het krijgen van de omtrek.

De schets is van de 'dimensie' laag - laag 20 denk ik. Zorg ervoor dat een is ingeschakeld. Teken je overzicht op die laag. Er moet een standaard omtrek zijn, maar ik kan me niet herinneren waar het is gedefinieerd. Ik heb altijd verwijderen en hoe dan ook te tekenen mijn eigen. Keith

Laag 20 is en nog steeds niet het krijgen van de raad van bestuur. Ik heb alle lagen ingeschakeld en kon nog steeds niet vinden de omtrek. Eventuele suggesties?

Gewoon Teken de omtrek van laag 20. Een rechthoek met een kleine draad breedte, zeg 0,25 mm. Keith.

Dank. Ik deed wat je zei en ik krijgen wat was stapte in de tutorial. Doe de afmetingen van dit overzicht materie in een of andere manier?

De dikte van de gebruikte lijn maakt niet echt uit. Ik heb de neiging om iets te vrij klein te gebruiken - 0,2 mm of 0,25 mm. De totale omvang zal zijn wat u wilt dat de raad van bestuur grootte te zijn. Het zal uit wanneer je dingen zoals autorouting en foutcontrole (DRC) te doen, en als je een power vliegtuig of een overstroming te doen vul het zal stoppen binnen de raad overzicht, met een speling op basis van uw ontwerp van de regels. Keith.

Ik heb geen probleem met de omtrek, maar ik zag in een aantal tutorials dat ik een "net" te gebruiken bij het aansluiten van pinnen, niet een "draad", maar ik gebruik gemaakt van een draad en maakte de lay-out en de componenten goed zijn aangesloten, Is er een probleem of ik moet gebruik maken van een "net"? Btw, ik gebruik Eagle 5.4

Het grootste probleem met 'draad' in plaats van 'net' is zal het niet automatisch toe te voegen knooppunten. Als u handmatig toe te voegen dan moet je ok - het gewoon maakt meer werk. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back