H
hbaocr
Guest
Ik gebruik LPC2214 om gegevens te vormen ADC chanel controle te verzamelen en op te slaan in de array gegevens door de timer interrupt match elk 1ms.That betekent dat ik monsters monster per 1 milisecons.And na 50milisecond ik genearate alle 50 verzamelde gegevens in ARRAY naar PC via UART Ik port.but probleem
dat is "Niet-gebonden Bereikbaarheid: Thumb instructie op 00000674H, Memory Access op 000009EBH"
wanneer deze wordt uitgevoerd in de simulatie door Keil C.
En toen ik last van de HEX file van die code in mijn uc LPC2214 het alleen via de uitgang van de UART poort 2 keer en stand-by, niet iets te doen totdat ik opnieuw uC LPC2214.
wat kan ik doen om dat probleem op te lossen
hier code
void IRQ_Match0_timer0 (void) __irq; / / match0 Timer0;
unsigned int FIR_LPF (unsigned int data_update, int * arraybuffer);
in de functie
int buffer_temp_array1 [11] = (0);
int buffer_temp_array2 [11] = (0);
int datacollected1 [50] = (0);
main ()
(
setup alle informatie voor mijn toepassing (VIC, timer, UART)
.......
index = 0;
While (1)
(
datacollected1 [index] = FIR_LPF (dataonADC1, buffer_temp_array1);
datacollected2 [index] = FIR_LPF (dataonADC2, buffer_temp_array2);
/ / hier verschijnen fout als ik zie op de ASM code te genereren van deze code op DISSASEMBLY venster op Keil "" Niet-gebonden Bereikbaarheid: Thumb instructie op 00000674H, Memory Access op 000009EBH "op LDR instructie ??///
)
)
void IRQ_Match0_timer0 (void) __irq; / / interrupt Timer0 elk degenen milisecons
(
dataonADC1 = readadcchanel (1);
dataonADC2 = readadcchanel (2);
index
if (index> = 50)
(index = 0;
outUART (datacollected1) / / output alle datacollected en filter door LPF digitale filter
outUART (datacollected2);
)
)
)
Please show me hoe ik dat probleem kan oplossen! Thank you verry much.
dat is "Niet-gebonden Bereikbaarheid: Thumb instructie op 00000674H, Memory Access op 000009EBH"
wanneer deze wordt uitgevoerd in de simulatie door Keil C.
En toen ik last van de HEX file van die code in mijn uc LPC2214 het alleen via de uitgang van de UART poort 2 keer en stand-by, niet iets te doen totdat ik opnieuw uC LPC2214.
wat kan ik doen om dat probleem op te lossen
hier code
void IRQ_Match0_timer0 (void) __irq; / / match0 Timer0;
unsigned int FIR_LPF (unsigned int data_update, int * arraybuffer);
in de functie
int buffer_temp_array1 [11] = (0);
int buffer_temp_array2 [11] = (0);
int datacollected1 [50] = (0);
main ()
(
setup alle informatie voor mijn toepassing (VIC, timer, UART)
.......
index = 0;
While (1)
(
datacollected1 [index] = FIR_LPF (dataonADC1, buffer_temp_array1);
datacollected2 [index] = FIR_LPF (dataonADC2, buffer_temp_array2);
/ / hier verschijnen fout als ik zie op de ASM code te genereren van deze code op DISSASEMBLY venster op Keil "" Niet-gebonden Bereikbaarheid: Thumb instructie op 00000674H, Memory Access op 000009EBH "op LDR instructie ??///
)
)
void IRQ_Match0_timer0 (void) __irq; / / interrupt Timer0 elk degenen milisecons
(
dataonADC1 = readadcchanel (1);
dataonADC2 = readadcchanel (2);
index
if (index> = 50)
(index = 0;
outUART (datacollected1) / / output alle datacollected en filter door LPF digitale filter
outUART (datacollected2);
)
)
)
Please show me hoe ik dat probleem kan oplossen! Thank you verry much.