nfs_stat_to_errno: slecht nfs status return waarde: 11

R

Reilly

Guest
Hi all,
Ik gebruik Linux-omgeving te draaien Cadence IC5141.Ik ben aansluiting op lokale server te draaien de instrumenten.Ik inloggen in het systeem met behulp van NOS-account.Van tijd tot tijd, zag ik altijd deze foutmelding (in mijn tty):
nfs_stat_to_errno: slechte nfs status return waarde: 11

Wat betekent dit bericht zeggen?Ik gebruik NFS om verbinding te maken met een aantal punten monteren.Ik kan ls mijn lokale directory zonder veel vertraging.Ik realiseerde me dat als ik op cd in bepaalde map bevindt zich in de NFS, door te typen ls alleen, zal het enige tijd duren voordat het in staat is om de directory structuur weer te geven.Wat gebeurt er achter?Elke methode / toepassing / tools / commando om het proces op de achtergrond?Ik zou graag willen weten wat de oorzaak van.

Is het deze fout te wijten is aan mijn server of Linux besturingssysteem configuratie?Is het te wijten aan de NFS?Als NFS behoorlijk aantal softlink, zal dit de oorzaak, ik weet met behulp van Softlink is niet goed, omdat een link niet gebruik kan leiden tot enige vertraging en elke keer dat het krijgen in de softlink directory, zal de noodzaak om automounter remount na een periode?Elke opdracht in Korn shell dat ik kan inroepen om te controleren of alle softlink de link correct werkt, zal het mooi zijn als de ksh commando punt de ontbrekende schakel kan pin of dit de oorzaak.Kan het de automounter (AMD) probleem?Anyway of het uitschakelen van automounter dus ik kan de diagnose van deze dienst om te onderzoeken wat de oorzaak?

Zal hardlink al dit probleem op te lossen?Zo ja, kan iemand mij laten zien hoe je een hardlink doen in bestaande softlink, het toevoegen van de link in / etc / fstab?

Verontschuldigen voor zoveel vragen, maar ik echt op prijs stellen als iemand een aantal keer kunt uitgeven bij het beantwoorden van het.Thanks in advance!^ _ ^

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back