newbie helpen: dsPIC30F6011A (80 pin tqfp) programmeur

A

ags.uber

Guest
Hallo iedereen,
Ik
ben een newbie op PIC-controllers.Ik gebruik dsPIC30F6011A voor een van mijn projecten die is beslist door een zorgvuldige bestudering van de voors en tegens ..Ik moet een programmeur schema voor dit programmeur ..Ik moet een alternatief voor PICkit2 (doet het echt steun tqfp DSC's ?)...zoals u kunt zien
ben ik zeer verward met alle beschikbare opties ...
Ik wilde ook bevestigen of mplab ide plus C30-compiler is de beste combo of mplab ide plus CCS C compiler voor debugging ...Ik heb ook gehoord dat mikroC debugger is goed platform voor newbie's als ik ...gelieve advies ...Ik ben erg verward met dit ...
en please dont suggereren 'google it "...Ik heb gedaan dat er een voldoende en nog niet hebben bereikt conclusies ...Ik moet dringend advies van iemand die heeft gewerkt met deze controller ...
Bedankt.

U kunt gebruik maken van PICKIT 2 tot programma dsPIC30Fs hebben we gebruiken zonder probleem.

Echter rekening houden met deze dsPIC30Fs zijn zo hongerig macht (vooral draait met een hoge frequentie), je beter gebruik maken van externe stroomvoorziening dan voeding uit PICkit 2.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back