neurale netwerken

C

carelessmaniac

Guest
hi.m helemaal nieuw voor neurale netwerken .. alles wat ik weet is dat tegen het ontwerp van een systeem .. n dan de trein om het te laten verrichten onze specifieke task.i wens om iets op basis van neurale netwerken ontwerp .. kan iemand zo vriendelijk geweest om b gids me hoe te beginnen met n wat materiaal om te lezen?? wat shud ik weten voordat het krijgen in neurale netwerken .. mij echt willen helpen ..

Je moet lezen wat inleidende boeken over neurale netwerk.Vanuit uw post, weet je ongeveer wat een neuraal netwerk te doen, dus nu heb je uitzoeken welke toepassing kan neuraal netwerk doen.Voorbeeld, patroonherkenning, spraakherkenning, voorspelling, indeling enzovoort.

Probeer een onderscheid te maken begeleid leren neuraal netwerk en zonder toezicht leren neuraal netwerk.Studie hun algoritme en toepassing.Beslis welke toepassing u wilt doen ... dan het neurale netwerk code volgens het algoritme.

Ik heb een afgesloten vingerafdrukkenherkenningssysteem project.Ik ben bekend met Backpropagation netwerk en kohenen zelforganiserende kaart.Als u meer wilt weten over deze 2-algoritme weet, kunt uw post hier.

Ja, ik zou zeker willen weten en leer alles over uw project ..
tell me?? vingerafdrukherkenning? is gebaseerd op PATTERN RECOGNITON?? als u gevraagd hierboven .. Ik zal zoeken ABT alle voorwaarden die u hierboven vermeld.iets anders kunt u mij helpen WID?
i mean na het leren van deze termen wat shud ik doen??Toegevoegd na 9 minuten:im zoeken naar de voorwaarden u zijn mentioned.the algo also.ill proberen n studie n begrijpen.
ni hoop ul helpen als ik nodig heb.
door de manier .. bij welke programma's of talen kan tegen het ontwerp van onze neurale netwerken?? ive gehoord abt matlab n C sharp.is er nog andere makkelijk pakket?? n hey broer leren ..
THANX FOR UR HULP HAAN

carelessmaniac,

Goed, dient u te informeren over alle voorwaarden en algoritmen van neurale netwerken als u een toepassing ontwikkelen.Ja, de herkenning van vingerafdrukken is een soort van patroonherkenning.Kortom, het is een proces om de functie van vingerafdruk-extract, gebruik neuraal netwerk om de functie te herkennen.

Als u neuraal netwerk te begrijpen, denk ik dat je kunt elke programmeertaal gebruiken om een neuraal netwerk te schrijven.Echter, de meeste mensen gebruiken MATLAB en C te schrijven.Ik gebruik MATLAB.

hi there.
ive bestudeerde de basisvoorwaarden van neurale netwerken die u suggested.i wil een toepassing op het gezicht van recognition.u doen kan zij naam als een real-time tracking system.like .... ik bedoel dat ik wil een cam verbinding te maken met de pc ... en de toepassing shud merk uit het patroon waarvoor hij is opgeleid ... dus mijn gezicht .. het shud b kunnen markeren die me is.
annuleerteken u vriendelijk Temme hoe om te gaan ABT het project ... ideeën ... Ik bedoel ... stel ik de pix van de cam ... Hoe kan ik verwerken ... Hoe kan ik uittreksel de exacte functie van het .. Hoe maak ik het neurale netwerk differentiëren bw die me .. n die niet? is??
vriendelijk plzzzzzzzz helpppp

Lees dit boek krijg je nodig concepten
David M. Skapura: Building Neural Networks
Addison-Wesley Publishing Company
ISBN: 0-201-53921-7
en ook lezen van dit boek vind ik het er al in de upload sectie zoek het op als u cant vind je de link laat het me weten dat ik het kan uploaden voor U
c_neural_networks_fuzzy_logic_-_valluru_b_rao.pdf

carelessmaniac,

Ik begrijp dat u wilt een real-time gezichtsherkenning systeem op te zetten, toch?
Ik heb geen ervaring op het gezicht van erkenning, maar ik denk dat het proces is vergelijkbaar als herkenning van vingerafdrukken.

Eerst moet u inzicht in de kenmerken van het gezicht, en leren over techniek om de functies uit te pakken.Bijv.voor vingerafdruk, uittreksel ik de kern punten.Ik denk dat voor gezichtsherkenning, moet er een aantal functies worden gebruikt om het gezicht te herkennen.

Na het verkrijgen van de functie kunt u de bijdrage van de functie in het neurale netwerk en neurale netwerk herkent het gezicht.Het algoritme is afhankelijk van hoe u uw systeem te implementeren.Als u het gezicht classificeren, kunt u proberen te gebruiken Kohenen SOM.Als u het gezicht te identificeren, kunt u gebruik maken Backpropagation netwerk.Ik denk dat multilayer Backpropagation netwerk moet voldoende zijn om het gezicht te herkennen.

hi nagacnu
thanx voor het helpen .. i dint vinden voor een van de boeken die u opgegeven .. wanneer u mij kan helpen met het zoals ik wud bv dankbaar voor u. ...
thanxToegevoegd na 5 minuten:thanx weer voor ur antwoord leekk8
ziek werken aan de kenmerken van het gezicht ... .. nur ritus zijn zeker de real-time tracking systeem dat ik wil design ... ziek werken aan it.once ik naar wthis dan kno ik hoop dat dit ding werkt.
il houden tuch RAV u.. thanx a lot for ur help.

carelessmaniac,

In feite kan je zoeken naar de ebooks van neurale netwerk in EDAboard Ebook uploaden / downloaden.Er zijn enkele denk ik.Probeer om beter over het neurale netwerk algoritme te begrijpen.

U kunt zoeken naar boeken gezichtsherkenning en leren hoe kenmerken van het gezicht te halen.

Good Luck to you!Toegevoegd na 18 minuten:carelessmaniac,

Hope this ebook kan u helpen: http://rapidshare.de/files/12744472/Kluwer.Academic.Publishers.Facial.Analysis.from.Continuous.Video.....Mar.2004.eBook-DDU.rar.html

PASSWORD: ebooksatkoobe

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back