Network Analyzer Vraag

W

winglj

Guest
Hallo, iedereen.Nu ben ik met behulp van HP 8753 Network Analyzer te doen 1-poorts S parameter meting.Als ik wil opslaan van de gegevens in een floppy disk, wat voor soort bestand is het redden?Is het ook echt en beeld een deel van de reflectie coëfficiënt?Het lijkt het niet juist ....is het verband met de elektrische vertragingen???Zijn er referentie of handmatige daarmee verband houdt, aangezien ik niet de handleiding van de NA ....

Ik denk dat het bespaart s-parameter gegevens in de CITI-formaat.

Blijkbaar HP hebben een utility om te converteren naar Touchstone (. S2P) formaat.

Ik vond een perl script dat werd ontworpen om te werken met gegevens uit HP8753D op:
http://tools.rfdude.com/s2putils.zip

Sante.

winglj wrote:

Hallo, iedereen.
Nu ben ik met behulp van HP 8753 Network Analyzer te doen 1-poorts S parameter meting.
Als ik wil opslaan van de gegevens in een floppy disk, wat voor soort bestand is het redden?
Is het ook echt en beeld een deel van de reflectie coëfficiënt?
Het lijkt het niet juist ....
is het verband met de elektrische vertragingen???
Zijn er referentie of handmatige daarmee verband houdt, aangezien ik niet de handleiding van de NA ....

Hoi, bedankt voor het antwoord, eerste ...
In feite heb ik geprobeerd te redden van de gegevens met behulp van Opslaan / recall (hard) -> Opslaan State (zacht)
en de andere opties instelling is: SELECT DISK-> interne schijf
En de gegevens bestandsformaat is DATAXX.D1.

En de inhoud is:
CITIFILE A.01.00
# NA VERSIE HP8753E.07.74: 30 oktober 2002
NAAM GEGEVENS
VAR FREQ MAG 801
DATA S [2,2] RI
SEG_LIST_BEGIN
SEG 700000000 2200000000 801
SEG_LIST_END
BEGIN
-2.26928E-1, 2.05749E-1
...
END

Maar het lijkt het is niet de echte en beeld een deel van de S22 die ik gebruik ....

Hoi,

Je kunt alleen maar toetssteen bestandsformaat als je een volledige 2 poort kalibratie gedaan hebben.dwz volledige termijn.Als ik me goed herinner, aanpassen formaat ascii array met gegevens over de sla staat en je krijgt *. snp bestanden.

Element7k

Element7k wrote:

Hoi,Je kunt alleen maar toetssteen bestandsformaat als je een volledige 2 poort kalibratie gedaan hebben.
dwz volledige termijn.
Als ik me goed herinner, aanpassen formaat ascii array met gegevens over de sla staat en je krijgt *. snp bestanden.Element7k

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back