netwerk verbinding probleem

F

fanshuo

Guest
Hoi,
Onlangs mijn notebook heeft een probleem met internetverbinding.
Het kan geen verbinding maken met de draadloze router die ik het laat zien used.Instead "Status is beperkte of geen connectiviteit". Het kan echter worden aangesloten op draadloos netwerk van mijn buurman.In dezelfde tijd kan, laptop mijn vriendin is verbinding te maken.
En het ook geen verbinding kan maken met het internet kabel.ook melden dat "Status is beperkte of geen connectiviteit"

Ik probeerde reboot de hub, draadloze router en de modem.En ik update de bestuurder van de netwerkadapter.Ze zijn allemaal niet werkt.

Iedereen weet hoe hij? Vast Het is zeer gewaardeerd.

ur toewijzen van IP-adressen automatisch toewijzen van IP-adressen handmatig proberen dat probleem zal oplossen ur

als er problemen bestaan of u dont wanna manuall IP toewijzen ga dan naar de server u gebruik zijn en installeer de software er die wordt gebruikt om IP-adressen toewijzen aan gebruikers

Ik probeerde toekennen IP handmatig, zeggen de 192.168.1.14 (192.168.1.245 de router IP)
vervolgens de melding is weg, maar ik heb nog steeds geen gegevens

Welke software bedoel je? I

fanshuo wrote:

Ik probeerde toekennen IP handmatig, zeggen de 192.168.1.14 (192.168.1.245 de router IP)

vervolgens de melding is weg, maar ik heb nog steeds geen gegevensWelke software bedoel je? I

Ik denk dat uw router kan een probleem maken, controleer dan de aansluitingen, schoon alle connectors en als er veel stof gebruik dan benzine.

vertel het werkt of niet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back