->. NET Framework niet laoding 98SE

P

Prinsloo

Guest
Dear Friends

Ik heb geïnstalleerd 98SE drie keer en elke keer als ik opstart krijg ik de melding dat ik moet laden. NET Framework 1.1 ....

Waarom moet ik dit / Wat is het doel ervan en hoe kan ik dit op?

Groeten

Windows 98SE zelf niet nodig heeft. NET framework, maar je zou kunnen proberen om een programma dat is samengesteld met behulp van de gedeelde bibliotheken en daarom je het nodig hebt geïnstalleerd draaien.

- Jayson

Mijnheer
Dank u voor uw snelle reply.I vond de installatie bestanden van. NET Framework, maar ik kan niet lijkt te halen installed.How doe ik het?
Groeten

De complete. NET Framework SDK wordt geleverd als een 100 megabyte exe-bestand 111.366.152 bytes its called setup.exe, eenvoudig in werking stellen.

Ben je alleen de herdistribueerbare dan zijn 24.265.736 bytes en riep dotnetfx.exe, moet u eenvoudig om het te draaien.

Het moet installeren zonder een probleem.

- Jayson

Mijnheer
Ik heb NETFXSBS10, V1.0.3705 en V1.1.4322 VAN. NET FRAMEWORK.If Ik ga naar het Windows-updates scant mijn systeem, een daling van de belasting. NET Framework, maar kan niet installeren it.Is er een programma / virus dat kan blok deze installatie?
Ik vond de programma's zijn die te installeren. Netto-frame-werk Mijn HP scanner / coppier.It Ook werkt niet.
Groeten

Hebt u geen gebruik maakt van Windows Update, en gewoon downloaden als een uitvoerbaar bestand op uw computer en voer het uit?

- Jayson

Uw software kan eisen wat extra. NET-updates, dus probeer beide te installeren. NET SDK & Runtime.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back