negatieve timing controles

S

sudha

Guest
Tijdens timing simulatie menig keer doen we geconfronteerd met negatieve tijden controles.als we de timing negatieve controles, hoe de simulator (modelsim) die overwonnen.Ik weet zijn er opties om de t-waarden op nul gezet en blijven de simulatie, maar hoe de simulator werkt als we zeggen negatieve tijden moeten worden opgenomen tijdens de simulatie.kan iemand me helpen pls op dit punt.

Heeft u een negatieve houden tijden.Het is niet een probleem voor design.Kunt u meer informatie verstrekken
BRM

door te zeggen negatieve controles timing Ik bedoel negatieve setup en hold tijden van signalen, deze timing details zijn beschikbaar in sdf-bestand.wanneer de simulator (modelsim) probeert terug annoteren, whts gebeurt er met deze tijden.
bijvoorbeeld ...Als ik een dff van standaard tsmc18 bibliotheek, die bestaat uit de installatie, houdt ...tijden.nu als ik een setup tijd negatief en simuleren ...whts zijn de gebeurtenissen in de simulator.
tnx

Hoi,
Als u de input-ve tijden de modelsim krachten zij'0 '.
BRM

als u een negatieve setup tijd, en het uitvoeren van simulaties, je krijgt opwarming bericht dat u schending

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back