Negatieve Spanning & Amps?

S

shawnhenry

Guest
Hallo allemaal,

Just me af of iemand kan uitleggen negatieve V & A, ok ik begrijp positieve spanning & amp maar negatief?

Heeft een negatieve spanning & amp kreeg dezelfde grunt als positief V & A?

Gewoon zeggen dat er een negatief gaan vierkante golf-10V &-1A te gaan op een inductor, is dit hetzelfde als het opladen van de inductor met 10 V & A. 1?

Als dat zo is dan door een verhoging van de stroom te zeggen -2 versterkers zal dit zal de veldsterkte rond de inductor?.

Alleen lijkt alles ondersteboven aan een Newby?
-------------------------------------------------- ------------------------------------------
waar de rode varen groeit
dyslexie centra florida

De negatieve en positieve net verdragen: Ze laten zien welke richting de huidige stroomt of aan welke kant van enkele component is "meer positief" op een gegeven moment.Dus, er is geen "negatieve volt" of "negatieve versterkers" als zodanig - we gebruiken het teken om aan te tonen dat de huidige spanning of gewoon is "de andere manier rond"
in vergelijking met de overeengekomen "positieve richting."

Het verdrag is zodanig, dat de terminal met meer elektronen is het een negatief, en we hebben ook een overeenkomst, dat elektronen charge negatief is.Anders wordt de polariteit is niet erg relevant.

Daarom, als de stroom in een inductor is een versterker positief, negatief of een versterker is niet van belang voor de sterkte van het magnetisch veld, het veld is net tegenovergestelde manier rond (de noord-en zuidpool swap-plaatsen).

Iets meer interessante wiskunde komt rond wanneer de spanning en stroom niet dezelfde polariteit op een gegeven moment, maar zelfs dan dezelfde fundamentele regel van toepassing is: Wat is positief en wat negatief is zijn slechts verdragen - er is geen fundamenteel verschil, "positieve" en "negatief" zijn termen die we zijn overeengekomen over, er is geen "magische" betrokken.

Ik hoop dat dit verduidelijkt de kwestie ten minste een beetje.

- Ted

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back