Negatieve Program Counter??!

N

Navid T

Guest
Hallo
Ik wil gebruik negatieve programma tegen,
dat wil zeggen wanneer ik programma vorm $ 0 $ 100 toen ik met negatieve programma Couter te lopen vanaf $ 100 tot $ 0.Is het mogelijk.
Met vriendelijke groet

Hoi,
Zoals het programma teller verhogen is besloten door de CPU-ontwerp, je hebt geen controle over de richting van de telling.
Groeten,
Laktronics

Vrienden Ja je hebt gelijk
Een van Atmel ingenieurs vertelden me haar niet mogelijk is.

Hoewel dit niet mogelijk is, inderdaad, ik vraag me af, waarom zou u willen doen op iedereen?

JW

Als ik gebruik Negatieve programma teller in sommige programma's kan ik verminderen programma codes en reduceren HEX bestandsgrootte.
Het is nuttig om nog wat meer ook.
toch zijn een idee en kan handig zijn in sommige applicatie.
Weet u een controller of processor die kunt gebruiken negatieve programma teller?

Ik ben het niet helemaal zien hoe zou u het bereiken van een gezond programma werkt in beide richtingen.Ik denk dat je moet voor ons een voorbeeld uit te leggen van uw idee.

Niettemin tot reserveonderdelen code grootte in herhaalde bewerkingen, kunt u loops of subroutines.

JW

Programma teller kan niet negatief zijn.Als u een negatieve teller loopt met betrekking tot programma teller
Counter negatieve waarde = 255 - huidige pc waarde,

Geen fout.springen is springen en Bel is Call, negatieve teller is different.I kan niet uitleggen hoe het gebruik van negatieve teller in verwerker die niet negatief zijn, maar
ik ben er zeker van dat het van nut zal zijn voor montage-code schrijvers.Toegevoegd na 3 minuten:creative_35 schreef:

Als u een negatieve teller loopt met betrekking tot programma teller

Counter negatieve waarde = 255 - huidige pc waarde,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back