Need Help!

T

the_risk_master

Guest
Hi guys,

Ik was op dat moment experimenteerde op de parallele poort mijn laptop, en per ongeluk een kortsluiting voorgedaan, dan is mijn laptop shutdowns zelf, maar toen ik het op mijn ontkoppeld experimentele circuit, en proberen om het opstarten, het nooit meer power up.

Kunt u me helpen oplossen van het?Geef enkele hints ...

Thanks in advance
the_risk_master

Mijn laptop is een Compaq Evo N600C-model

Je zou kunnen hebben gemaakt een optoisolated board!

Anyways ...U kunt geen service, nietwaar.Betere oproep care ...

Als u het niet erg dat het onderhoud, verwijder de plaat in de buurt van de LPT-poort en plaats test sonde en spoor terug naar schuld.

Is het lampje of een LED lampje branden?Zo niet, dan heeft u zeker een probleem in de stroomvoorziening gedeelte van de laptop.Als je geluk hebt, je gewoon blies een zekering.Helaas, vanwege de compacte afmetingen van de laptop, zal de zekering waarschijnlijk vastgesoldeerd aan de raad en zal zeer klein zijn als een weerstand.
Ik zou ofwel zenden het uit voor service.Of het demonteren en beginnen rondkijken waar de DC-stekker hecht.Op dat gebied zal je waarschijnlijk vinden de voeding spul.Zoek iets gelabelde zekering, of met een verwijzing aanduiding als "F" en deze te controleren met een ohmmeter.

Ik denk dat hij moet uitkijken voor de polyfuse ...

Maar het oplossen van de voeding sectie is om als eerste gedaan.

vsmGuy wrote:

Ik denk dat hij moet uitkijken voor de polyfuse ...Maar het oplossen van de voeding sectie is om als eerste gedaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back