Need Help

B

Blood_Midian

Guest
Hallo iedereen
Ik
ben gebruiker van FEKO software.Kunt u mij enkele voorbeelden over het optimaliseren van de antenne of Microstrip.
Hartelijk dank

Hihi
Waarom ben je zwijgen?
plz help me if u kunt
Bedankt

Hallo, bijgevoegd vindt u hieronder twee voorbeelden OptFEKO model, evenals de daarmee samenhangende driemaandelijkse nieuws uit EMSS betrekking tot optimalisatie stuff.Hoop dat het nuttig is.

Blood_Midian schreef:

Hallo iedereen

Ik ben gebruiker van FEKO software.
Kunt u mij enkele voorbeelden over het optimaliseren van de antenne of Microstrip.

Hartelijk dank

Oh dank u, RayFeko.Blijkbaar weet je FeKo zeer.Mijn bedrijf heeft de aankoop Feko maar we cant deel aan Feko'Training (Door te ver).Deze software is goed, en ik wil meer knowdelge hierover.
Bedankt

Geen probleem, Blood_Midian.Waar bevindt u zich?Als je in
de VS of Canada, is er een twee-daagse cursus op FEKO bij APS conferentie dit juli in New Mexico
http://www.emssusa.com/emssusa/events/FEKO_shortcourseNM2006.html

Er zal een korte halve dag workshop tijdens Antenne Systemen / Short-Range Wireless 2006 in Washington DC in september met de link hieronder.

http://www.antennasonline.com/ast_conf2006_workshops.htm

De gebruikershandleiding van FEKO is ook zeer nuttig zijn.BTW, aangezien uw bedrijf gekocht FEKO, moet u in staat om toegang te krijgen tot FEKO lid gebied, waar u kunt downloaden van de vele goede voorbeeld modellen.

Laat het me weten als u verdere informatie.Bedankt.

Blood_Midian schreef:

Oh dank u, RayFeko.
Blijkbaar weet je FeKo zeer.
Mijn bedrijf heeft de aankoop Feko maar we cant deel aan Feko'Training (Door te ver).
Deze software is goed, en ik wil meer knowdelge hierover.

Bedankt

Ik
ben uit Vietnam, zodat ik kan deelnemen aan uw klas ^ ^.Ik lezing Feko handleiding per dag met een voorbeeld.Maar nu,
ik ben nog steeds een probleem is met CadFeko en EditFeko.Ik begrijp bijvoorbeeld document, maar met CAD werk maken me hard ^ ^.
Kunt u mij een paar trucjes.
Ah mijn project gaat over de antenne, dus alles wat we willen weten over antennes probleem (gebouw, optimaliseren, plaats in de werkelijke omgeving).
Welke software moeten we gebruik met Feko ook?
Ik
heb aan Sam Clarke en hij gaf mij een document te ^ ^

Dank u over uw steun.Leuk je te ontmoeten

Hi RayFeko,

Het zip-bestand in de bijlage niet over het project bestand (alleen de Prefeko bestanden:
OptFEKO_Gain.pre
example_28.pre

Wilt u alstublieft upl de gecomprimeerde project.

Thank you so much.Hoop dat het zal helpen meer mensen.

. x.

Hi Costox,

Ik nam een kijkje op de gecomprimeerde map.Het bevat de volgende tekst:
OptFEKO_Gain.pre
OptFEKO_Gain.opt
example_28.pre
example_28.opt

Dus in feite zijn dit twee OptFEKO voorbeelden, en moet worden voltooid.Omdat met de huidige versie van FEKO, de optimalisatie proces moet worden gedaan met de. Pre-bestand, die uitsluitend gebouwd in EditFEKO (in
het bijzonder, kan niet worden vastgesteld in CADFEKO, er is dus nee. CFX bestand met hen).

Laat het me weten als dit niet het antwoord op je vraag.Bedankt.

RayFeko,

Gelieve upl de geometrie bestanden.Ik kon niet zien het model zonder Feko Geometrie bestanden.

Met de Feko geometrie bestanden, uw project kan bekeken worden door alle versies van Feko.

Groeten.

Openen met EditFeko (Edit op te) PostFeko dan om ze te zien.Thx RayFeko.
Heb je een ander type antennes (pifa, pleister, filter ...) van Feko.Kunt u sturen naar ng_toan_thang (at) yahoo.com?
Hartelijk dank

Blood_Midian:

I'm sorry.Ik zie niet waar is PostFeko.Alleen PreFeko, EditFeko en WinFeko.

Hartelijk dank.
. x.

Gij open. Pre met EditFeko.Bewerken en opslaan (als u wil).Alt 2 = PreFeko.dan Alt 3 = PostFeko.U kunt ze bekijken op de bar

Blood_Midian:

Het
is werken aan u te danken.

PreFeko Alt 2, dan WinFeko Alt 3.

De reden dat het niet werkte, voordat werd omdat ik geselecteerd: OptFEKO_Gain.pre

Bedankt.
. x.

Blood_Midian en costox,

Sorry voor de late reactie.Ik was bezig met een aantal andere dingen.Het is geweldig dat jullie al uit te vinden hoe deze werken.

---- Blood_Midian, ik zal u een voorbeeld PIFA gebouwd in CADFEKO binnenkort tot uw e-mail op Yahoo.Als u niet binnen 24 uur, laat het me weten.Er zijn vele voorbeelden komende FEKO met FEKO installatie binnen de mappen C: \ FEKO \ voorbeelden \ cad_input en C: \ FEKO \ voorbeelden \ text_input.De gedetailleerde beschrijving van deze voorbeelden is te vinden in de exampleguide.pdf (C: \ FEKO \ doc).

Ook op de onderstaande link kunt u de video demonstratie hoe ze bouwen structuren in CADFEKO voor diëlektrische resonante antenne (DRA), spiraal inductor, etc. Het zou heel nuttig zijn.

http://www.feko.info/video_gallery.html----- Costox, lijkt uw FEKO versie is niet up-to-date.Als uw onderhoud
en ondersteuning is nog steeds geldig is, kunt u upgraden naar de nieuwste versie van FEKO Suite 5.1.1, waarin een aantal verbeteringen.Ook de Suite 5.2 zal naar verwachting deze zomer worden vrijgegeven, die veel vriendelijker GUI dan.

Thx Ray.
Ive ontvangen van uw bestanden.Dit is zeer goed.Hoe u got it ^ ^ (indien niet prive).Maybe i
didnt vragen supporter, maar deze les is zeer zeldzaam.Morgen
ben ik naar buiten kantoor voor mijn baas (misschien 2 weken).Thank you very much and im wachten 5-2 ook.(Al weet dat dit 's morgens).
Om costox: U moet uw Feko.Lijkt CadFeko meer nuttig.
Zie je snel

Ik heb gebruikt FEKO 5.0.Het heeft vele voorbeeld, maar optfeko lijkt een beetje moeilijk om te leren.
En de pifa antenne kan ook mailen naar mij, ik wil studeren!Thanks a lot.

Hi RayFEKO, Costox en Blood_Midian,
Uw informatie is nuttig voor mij.Bedankt.
Ik gebruik de evaluatie kopie van FEKO en het
is te verlopen, maar 've'nt geslaagd bij het verkrijgen van goede resultaten van mijn oorspronkelijke probleem.Ik probeerde te analyseren een diafragma gekoppeld (Patch) antenne met behulp van het voorbeeld in de FEKO student cometition gebied (verstrekt door RayFEKO).Ik heb geprobeerd een H-vormige opening, maar de resultaten krijg ik niet satsfactory.Ik krijg de efficiëntie van de antenne op ongeveer 1,7% en dit betekent het er te veel verlies.kunt u mij helpen bij het oplossen van dit probleem en kan mij adviseren over formulars gebruikt om de afmetingen van de structuur.Ik wil gebruik maken van een substraat van epsilon r = 4.3 voor beide (pleister), en diervoeders en de frequentie van 2GHz.Ik heb bijgevoegd de *. pre-bestanden die ik werd gebruikt.Ik probeerde met behulp van de CADFEKO maar ik kreeg een foutmelding dat er geen excitatie randen in mijn geometrie dus ik abandond en gebruikt EDITFEKO.
gelieve te helpen me.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hi Kivet,

Als het een makkelijke vraag, zou ik u het antwoord onmiddellijk (als ik het antwoord weet:).Het lijkt evenwel uw model zal meer tijd, die ik niet over nu,
want we zijn heel erg druk in deze twee weken.Sorry voor dat.

Echter, aangezien u de evaluatie van FEKO, je moet kunnen doen op de technische ondersteuning van uw distributeur.Als u in Noord-Amerika, u kunt uw vragen aan feko_support (at) emssusa.com.Als u niet zeker bent over uw distributeur, kunt u direct uw vraag aan feko_support (at) emss.co.za.

Thanks so much and good luck!

Hoi, Rayfeko
Ik wil optimaliseren VSWR van de antenne en de efficiëntie over een breed frequentie te programmeren range.How de *. opt-bestand en *. pre file.Can je me enkele voorbeelden.
Bedankt!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back