Need Help u dit kunt vinden

D

devildonebad

Guest
ok dus Gisteren heb ik het grootste deel van de dag proberen te fiqure een probleem dat ik bezig was met het draaien van een circuit met een motor dat ik alleen nodig om zover te draaien en te stoppen, terwijl de rest van het circuit (vb. Zoemer, LED's.) zodat verder Ive kreeg dat voor elkaar (zonder de hulp van een andere kamer waar de mensen niet eens antwoord op mij) en nu im op jacht naar een toetsblokkering schakelaar die kan controleren, zoals de foto hieronder ..en kan ik vragen dat als u denkt dat u weet of u weet van een andere set-up, dat zou werken waar ik kan gebruik maken van een sleutel kunt u zeggen als ik nodig om deze bron van maandag en als u wilt dat de gehele set-up zien we zeggen en ziek u een schematische

thanks a lot
aaron
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

post de schema's en wat u wilt dat de schakelaar om te doen dat wil zeggen of het is tptt of tpdt enz. ...

ok ziek krijgt de sematics op snel moeten ze bewegen in de scanner ...

zijn in principe dezelfde manier zou je gebruik maken van een DPDT om een motoren richting controle, behalve het heeft ook de volgende set-up ....

on-off-reverse
on-off-reverse
off-on-off

devildonebad wrote:

ok ziek krijgt de sematics op snel moeten ze bewegen in de scanner ...zijn in principe dezelfde manier zou je gebruik maken van een DPDT om een motoren richting controle, behalve het heeft ook de volgende set-up ....on-off-reverse

on-off-reverse

off-on-off

Dat is hoe ik hoop dat de schakelaar draad en dat beeld ik gepost vroeg vertelt het verhaal, maar geef me een sec en slechte maximaal het hele ding

k. ..upload het schema en het schema goed ....het diagram is niet duidelijk met betrekking tot de vraag of sommige punten zijn aangesloten of niet ...ook post waar deze verbindingen naar ...

edit: 5 minuten en ziek fix it
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back