NEED ANY proces dat heeft BSIM4 Model Based MOSFETs!

V

v_naren

Guest
Hallo leden ....
Ik vroeg me af als ik het kon krijgen van de technologie-bestanden voor elk proces dat heeft BSIM4 OF MOS MODEL 9 gebaseerd MOSFETs gratis uit sommige website ..... je weet .... als de cursus web-pagina's die technologie bestanden gebaseerd op bsim3 .3.2 voor studenten van opleidingen
zoals Prof.Boser 's EECS240 webpagina die de technologie-bestand voor een 0.35um proces, dat is helaas gebaseerd op bsim3v3 alleen

Ik moet BSIM4 OF MOSMODEL9 gefundeerd proces FILES zodat ik kan er zeker van de GATE ERTOE NOISE IS OPGENOMEN IN DE MODELLEN!

Cam iemand help me vinden waar ik kan krijgen bsim4 of mm9 van technologie op basis van bestanden?

Please help me

dankzij ...

Ik denk dat enkele gieterijen bieden Bsim4 modellen met geïnduceerde poort lawaai effect considered.You kunt deze effecten in Bsim3 modellen. Raadpleeg "Parasitaire Aware Optimalisatie van CMOS RF-circuits".

succes!

Zoals ik al eerder zei de BSIM4 model omvat de geïnduceerde poort lawaai model reeds.Alles wat ik nodig heb is gewoon een BSIM4 model MOSFET.Ik weet dat we kunnen toevoegen geïnduceerde poort lawaai van buitenaf in de simulator, zoals HSPICE ... maar het is eigenlijk niet zo makkelijk.Ik zag dat de techniek in Dr.Shaeffer 's proefschrift.Zeer moeilijk te wijzigen in cadans!Dat is de reden waarom ik ben op zoek direct voor een BSIM4 gebaseerd model bestanden ...

Ik denk alleen 90nm processen hebben dat recht nu, in tegenstelling tot 0.13um die niet (althans die ik heb gezien).

Ik heb geen ...maar ...

Ik ben nog steeds op zoek naar het boek op Liu MOSFET Modellering met behulp van BSIM3 en BSIM4

Hoe dan ook,

Fouad ea.High Frequency Noise Simulaties van MOSFET s Korte Kanaal Effecten met behulp PSPICE.IEEE Negentiende National Radio Science Conference, maart 2002.

Ik zag dat papier, is het wellicht interessant voor u voor de korte termijn.

Het moet op I @ @ @ Verkennen.

wow ... thanks a lot puppet1
Dat is het zeker heel erg interessant om te lezen het papier dat u voorgesteld!
Ik wilde altijd al gebruik PSPICE en ORCAD doen sommige RF-design, maar nooit het model bestanden!

Ik werk in CADENCE als geen gieterij tot nu toe, voor zover ik weet, geeft model bestanden voor Windows-gebaseerde specerijgewassen simulatoren .... Ik heb alleen gezien en gebruikt model bestanden voor hspice .... thanks again ....

Ga naar bijvoorbeeld pagina's
www-device.eecs.berkeley.edu / ~ bsim4/latenews.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back