I
INS-ANI
Guest
Hallo goeroes, ik heb enkele vragen met betrekking tot een baan in de huidige scenario.
Hier zijn enkele van mijn vragen:
1) Hoe is de arbeidsmarkt van ECE grads getroffen in India.Wat zijn de velden in ECE die nog inhuren?
2) Hier is een kort profiel van mijn activiteiten tot nu toe, dat is 3de jaar als mijn techniek.
ACADEMICI
* Een maand certificaat cursus / opleiding in het beheer van het netwerk van IIM-C.
* certificaat in embedded systeem en VLSI gebaseerd op robotica.
* Workshop over virtuele machines.
* workshop over draadloze netwerkbeveiliging.
* programmering vaardigheid in C.
* Momenteel doet BE-E & TC (derde jaar) uit Pune universiteit.
* Twee maand cursus / opleiding: Advance natuurlijk in hoge snelheid PCB ontwerp (om te beginnen met de cursus in een week)
NIET-ACADEMICI
* Winnaar van de eerste prijs in een staat niveau quiz op de universiteit.
* Deelname aan meer dan 4 grote robotica evenement.
* Gehandeld als lid voor het organiseren van robotica workshop in mijn college.
* Handelend als sponsoring manager voor mijn college techfest.
* Goede communicatie vaardigheden.
* Actief lid van het College student gemeenschap van mijn school.
-----------------------------------
Ik heb uw advies, indien en wanneer dit profiel is geschikt in de elektronica-industrie?
Ik heb ook behoefte aan advies als ik behoefte aan verbetering op mijn skils, of werk aan een nieuwe?
Ik zal echt dankbaar voor uw opmerkingen zal me helpen vorm mijn profiel in de komende een jaar.
Hier zijn enkele van mijn vragen:
1) Hoe is de arbeidsmarkt van ECE grads getroffen in India.Wat zijn de velden in ECE die nog inhuren?
2) Hier is een kort profiel van mijn activiteiten tot nu toe, dat is 3de jaar als mijn techniek.
ACADEMICI
* Een maand certificaat cursus / opleiding in het beheer van het netwerk van IIM-C.
* certificaat in embedded systeem en VLSI gebaseerd op robotica.
* Workshop over virtuele machines.
* workshop over draadloze netwerkbeveiliging.
* programmering vaardigheid in C.
* Momenteel doet BE-E & TC (derde jaar) uit Pune universiteit.
* Twee maand cursus / opleiding: Advance natuurlijk in hoge snelheid PCB ontwerp (om te beginnen met de cursus in een week)
NIET-ACADEMICI
* Winnaar van de eerste prijs in een staat niveau quiz op de universiteit.
* Deelname aan meer dan 4 grote robotica evenement.
* Gehandeld als lid voor het organiseren van robotica workshop in mijn college.
* Handelend als sponsoring manager voor mijn college techfest.
* Goede communicatie vaardigheden.
* Actief lid van het College student gemeenschap van mijn school.
-----------------------------------
Ik heb uw advies, indien en wanneer dit profiel is geschikt in de elektronica-industrie?
Ik heb ook behoefte aan advies als ik behoefte aan verbetering op mijn skils, of werk aan een nieuwe?
Ik zal echt dankbaar voor uw opmerkingen zal me helpen vorm mijn profiel in de komende een jaar.