Near Field naar het Verre veld berekening in MWS CST

A

asdfaaa

Guest
Hulp is nodig voor de berekening van de buurt van veld naar verre veld in MWS CST.
In de simulatie, vergat het verre veld sonde zetten in een aantal posities, de simulatie is zeer tijdrovend.Is MWS CST ondersteunen dit soort berekening voor de gebruikers?

Bedankt en groet,

Hoi,
de berekening in Farfield CST is eenvoudig en heeft geen behoefte aan een extra Farfield sonde.Je voegt alleen de Farfield monitor (op te lossen -> veld monitoren -> Farfield / RCS frequentie).Vervolgens ziet de 3D Farfield zodra de berekening is gedaan.Het vervelende is alleen dat je zal hebben op de berekening opnieuw te lopen en je moet een frequentie voor de Farfield monitor kiezen op voorhand.Je kan dat niet later (niet dat ik weet).
Het veld was nog nooit in de buurt van belang zijn voor mij, maar ik zou zeggen dat u het E-veld en H-veld moet activeren om de sterkte van het veld in de buurt van de antenne te zien.

Zoals ik al zei, denk ik niet dat je kunt zien dat de resultaten later als u vergeten bent om de monitor te activeren.

elomatic wrote:

Hoi,

de berekening in Farfield CST is eenvoudig en heeft geen behoefte aan een extra Farfield sonde.
Je voegt alleen de Farfield monitor (op te lossen -> veld monitoren -> Farfield / RCS frequentie).
Vervolgens ziet de 3D Farfield zodra de berekening is gedaan.
Het vervelende is alleen dat je zal hebben op de berekening opnieuw te lopen en je moet een frequentie voor de Farfield monitor kiezen op voorhand.
Je kan dat niet later (niet dat ik weet).

Het veld was nog nooit in de buurt van belang zijn voor mij, maar ik zou zeggen dat u het E-veld en H-veld moet activeren om de sterkte van het veld in de buurt van de antenne te zien.Zoals ik al zei, denk ik niet dat je kunt zien dat de resultaten later als u vergeten bent om de monitor te activeren.

He,
goed, dat is een probleem inderdaad.Ik was vaak gefrustreerd over dat in CST, dat je niet kunt een extra sonde invoegen achteraf.Ik denk dat de enige manier is dat je het opnieuw te berekenen.

Terwijl we over dit onderwerp, doen jullie, vrienden, weten wanneer het gebruik van de:
1) Field probe
2) gespecificeerd monitor

Waarom MWS de uitvoering van de 2?Ik weet dat ze anders zijn.Maar wat mijn vraag is eigenlijk, is wat voor soort percelen zal (1) en (2) te maken?

Bedankt vrienden.

Field monitor geeft je het veld op een gegeven frecuency.Probe geeft je het veld in het tijdsdomein op een specifiek punt dat u kiest.

Zet een E-veld te controleren.Dan na de berekening, schrijven van een macro om het veld te berekenen op een verre veld punt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back