naar Jian

K

kbmanick

Guest
Gerespecteerd Mijnheer,

1.Ik heb u gehecht mijn bestand naar uw persoonlijke mail id.plz mij vertellen hoe om te zetten in eindige gnd vliegtuig?omdat fabricage we wcan gebruik alleen eindige gnd vliegtuig niet meer dan terecht?hoeveel verschil er zal in de output?

2.nogmaals, ik ben met dezelfde twijfel.zien in plaats van het geven van 40 cellen op zes GHz, u heeft 20 cellen bij vraag 12 is Ghz.my return loss is ok als u verlenen 20 cellen with6 Ghz op hetzelfde moment 40 cellen bij 12 GHz is zeer goed.als ik veranderen hoogste frequentie tot 10 GHz weer resultaat is anders.Stel dat zien als de resonantiefrequentie is 5,2 GHz, kan ik geven als hoogste frequentie 5.3/5.4/6/7/8 ....?hoe te bepalen?met dank,

kbmani.

Hi, Kbmanick:

1.Om uw structuur om te zetten naar eindige grond, je moet alleen het definiëren van de No.0 ondergrond in de lucht en trekken de vorm van de eindige massaplaat daar.Ik zal e-mail een voorbeeld door aan te nemen massaplaat een eindige grootte.

2.Uw antenne is resonanting op ongeveer 5,5 GHz.U stelt de Mesing frequentie F max = 12.Het is heel fijn weven.U kunt het weven frequentie op ongeveer waar iets boven je hoogste frequentie.Bijvoorbeeld, je bent die interesse heeft in het frequentiebereik 5 tot 6 GHz.U kunt definiëren F max = 6 GHz en Cellen per Golflengte Ncells = 15 tot 20.Je wordt verondersteld om zeer vergelijkbare resultaten als de AEC-parameters correct zijn ingesteld.

Voor uw structuur, I F max = 12 en F max = 7, zijn de frequentie antwoorden heel dichtbij.De dB (S11) lager is dan - 30 dB voor de F max = 12 en -22 dB voor de F max = 7 GHz.Als ze zijn, zijn de resultaten goed.Als u overlay de 2 curven samen, zie je heel klein verschil tussen de 2 curves.

Voor antenne applicaitions, als uw antenne is resonanting op f0 en je geïnteresseerd bent in het frequentiebereik (f0-FB / 2, f0 FB / 2), kunt u de F max = f0 FB / 2 met Cellen per Golflengte Ncells = 15.Stel de AEC-ratio van ongeveer 0,05 tot 0,1.Normaal moet opleveren zeer betrouwbare resultaten.Voor GaAs IC en RFIC kunnen, willen we de meshing dichtheid aanzienlijk toenemen.Voor IC toepassingen, ontwerpers meer geïnteresseerd zijn in de L, C en Q, die waarden convergeren veel langzamer.Met behulp van regelmatige weven parameters en veel verfijnd weven, de S-parameters kan hetzelfde uitzien, terwijl er misschien siginicant verschil in de L, C en Q-waarden.Er zijn richtlijnen in de handleidingen en de opleiding materialen, kijk hen.Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Gerespecteerd Mijnheer,

dank voor uw antwoord.Probeer schakel de volgende twijfels.

1.als ik de antenne fabriceren mijn resultaten zullen variëren met de infinte massaplaat reults verkregen via de simulaties.is het zo?2.indien de eindige gnd vlak grootte dan is gevarieerd reults ook recht zal variëren?

3.na de vaststelling van de no.0 = lucht, dan hoe het verder te maken aan eindige grond?plz verlenen mij stap voor stap procedure.omdat ik niet kon krijgen geen verschil, behalve de no.0 laag.

maar het zien van de lay-out in mgrid ik ben in staat om te differentiëren.

met dank,

kbmani

Hi, Kbmanick:

Voor patch antennes, de S-parameters moeten worden bijna hetzelfde voor eindige of oneindig grond.Voor PIFA zal het anders zijn.

1.U moet eindige grond van werkelijke grootte voor uw model.
2.Probeer te vinden hoe we dat doen eindige massaplaat op de Zeland Virtual Training op het web.Er zijn voorbeelden daar.Ik ben op reis en ik heb geen tijd om uit te leggen nu.Sorry voor.

Met vriendelijke groet,

Jian

Gerespecteerd Mijnheer,

Ik heb de resultaten voor geaarde cpw antenne alleen.maar de resultaten voor de infinte zaak en eindige geval de resultaten zijn verschillend.als u tijd plz controleren het bestand vind ik stuurde je amil id.met dank,

KBMani.

Ik zal controleren en weer aan jou.Toegevoegd na 4 uur 17 minuten:Hi, Kbmanick:

Ik zag geen bestand van je.Heb je stuur me een e-mail?Groeten.

Hi, Kbmanick:

Hier volgen de antwoorden:
1.Ja.resultaten zullen worden verschillende voor eindige en oneindige begane grond sinds de eindige massaplaat grootte is niet significant groter dan de afstand tot de cpw gevoed sleuf antenne.

2.Als de grond eindige grootte is gevarieerd, zullen de resultaten ook verschillen.In principe kan de verandering van massaplaat grootte veranderen het nabije veld patroon in de buurt van de antenne natuurlijk.Dan zal de antenne-ingang impedantie veranderen.

3.Na het definiëren van de No.0 = lucht, je gewoon maken van de eindige grond als polygonen.

Heb ik een antwoord op uw vraag?

gerespecteerd meneer,

thanks a lot.Ik heb genoeg informatie.al mijn twijfels zijn gewist.

met dank,

kbmani

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back