MUX Array in MATLAB / Simulink of VHDL

D

DEEPTHIPENDYALA

Guest
Hallo allemaal, Nou ik moet een basisindex generator te ontwerpen. Als ik basisindex zeggen dat het niets anders is dan het indexeren van de output van een binaire teller. Nou laat me duidelijk uitleggen. We hebben een 13-bit binaire teller die uitgangen worden onder vermelding van voor 4096 locaties op een RAM-geheugen en we hebben 13 dergelijke stadia die is als de teller moet om 4K tellen voor 13 fasen. Nu moeten we basisindex adressen te genereren voor deze 4K x 13 operaties. Het idee dat ik bedacht is om een ​​extra bit '0 'of '1' in de 13bit-uitgang van de teller invoegen op de MSB positie wanneer we gebruik maken van de big-endian notatie voor de fase 1 van tel 0 tot 4095 van die bepaalde fase, dan '0 / 1 'in het MSB-1 positie voor Fase 2 0-4095, en MSB-3 voor Stage 3 en zo verder tot aan Stage 13. Om dit te doen heb ik gedacht van het gebruik van een array van 13 MUXes om te kiezen tussen de 1 en de 0 en de positie van het inbrengen, afhankelijk van het stadium .. Kan iemand alstublieft de uitvoering van dit voor mij in MATLAB of VHDL ... Als u nog vragen pls mij vragen .. Ik zal heel dankbaar zijn aan wie helpt mij op deze pls

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back