multiple-loop snelheid hulp - kunnen we twee lussen zowel snel?

A

alex.ang1983

Guest
Hallo iedereen

Ik heb een vraag die komen naar me iedere keer lees ik wat papieren lus over meerdere apparaten.
Everytime bijvoorbeeld een systeem 2 lussen van de schrijver heeft altijd begint te geven om wie van hen is langzamer te nemen en die is sneller als wanneer zij niet kunnen zowel sneller.
Ik niet in slagen om te begrijpen wat probleem zou zijn als ik twee lussen zowel snel hebben.Misschien is er een probleem voor de stabiliteit, maar ik er niet in slagen om uit te vinden welk probleem zou kunnen zijn.

Please help me op het begrijpen van dit concept.
Many thanks in advance.
Met vriendelijke groet

Ik ben het volledig met u eens, omdat in veel boeken en papieren van de relevantie van meerdere loops is niet in detail uitgelegd.
Ik zou uw vraag als volgt:

1.) Als er twee lussen moet er een reden voor.En in de meeste (zo niet alle) gevallen de binnenste (lokale) lus is de snelste lus met het doel om het hele systeem sneller en betrouwbaarder te reageren.Als het zo langzaam als de buitenste lus maakt het niet veel zin.Daarom verzoek ik u zal elk systeem niet vinden met twee lussen die reageren met dezelfde tijd constant.(Mag er zijn teller voorbeelden, maar op het moment dat ik niet kan vinden aanwezig).

2.) Dan rijst de vraag, die lus bepaalt de stabiliteit op de meeste eigenschappen.Dat betekent: Is een van beide lussen een dominante lus?Dit is belangrijk als men gaat meten / simuleren de stabilty marge.Het probleem is, wanneer er twee lussen, hebt u twee verschillende lus winsten en twee verschillende stabiele marges.Daarom is de vraag: Welke is de dominante lus?
Mijn (voorlopige) antwoord is: De langzaamste lus (dat is de buitenste lus in de meeste gevallen).Tot nu toe heb ik geen definitief en algemeen antwoord te vinden op deze vraag.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back