multicoupler antennes

J

joan111

Guest
Hi to all:

Ik heb informatie en schema's te maken multicoupler van de ontvangende antennes, 4 en 8 uitgangen.

Ik ben het ook nodig de regeling een voorversterker ter compensatie van de verliezen.

Frequentieband: 150 & 80Mhz.

tnk's & betreft.

Een waterdichte methode is het kopen van een versterker en splitter uit Minicircuits.Kies degene die in metalen dozen met coaxiale aansluitingen.Ze zullen zeer kleine hoeveelheden verkopen aan individuele personen met een creditcard betalingsmethoden.

De versterker die u selecteert moet ten minste 6 dB meer winst dan de splitter verlies.Andere parameters zijn laag ruisgetal.Als u in een sterk signaal gebied, selecteert u een versterker met een hoge waarde als IP3.

Dank u wel door de informatie, in ieder geval er sprake is van enige regeling?

Als u niet beschikt over veel ervaring op dit gebied, zal u waarschijnlijk beter af is het kopen van een product versie gewoonlijk antenne distributie versterker.Deze kan gevonden worden in winkels die verkopen televisietoestellen.

Mijn lieve Heer:

Uw Multicoupler kan de ontvanger multicoupler, is samengesteld als volgt:

een preselector
dubbele versterker
macht verdelers
stroomvoorziening
en gemonteerde eenheden: rack, etc

ontvanger multicoupler laat de operationeel van twee of meer ontvangers aangesloten op een gemeenschappelijke antenne met gelijke of betere prestaties dan een speciale antenne voor elke receiver.They zijn een essentieel onderdeel van de antenne-systemen en hun prestaties worden afgemeten aan de volgende criteria:

Gevoeligheid ontvanger
Noise Figure
Derde Orde Intercept

Fabrikant waaronder: CELWAVE, Sinclar, Decibel, ect.

Groeten.

Ik weet het, ik heb geïnstalleerd commerciële apparatuur.

Maar ik wil gewoon mijn multicopler en om te experimenteren, heb ik instrumenten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back