MSP430 hulp nodig?

N

niks

Guest
Kan iemand mij vertellen hoe zij de interrupt latency van MSP430F1121.
Im port onderbreken en TIMERA0 (CCIFG dwz CCR0 = timer waarde) onderbreken.
dit is zeer urgen voor mij
Thanks in advance
niks

Hoi

Hoe denkt u dienen de interrupt request!?C of assemblage!?

Ik denk dat als je gebruik maakt van de montage latentie tijd zal kort.

Met vriendelijke groet
Pendragon

Ja haar ware.Maar ik omgezet dezelfde code te assemblage.Maar interrupt routine er hetzelfde aantal im instructie met behulp van C.

Wat is vertraging tussen poort veranderen en uw eerste Instr van INT lichaam?

im werken bij ACLK = MCLK = SMCLK = 7.3728MHz.
Tijdvertraging betn Inleiding en eerste instructie van Inleiding lichaam is rond 13uS.
Ik denk dat deze vertraging is te veel bijna 100clks.130uS is instructie cyclus tijd.
Kan iemand mij vertellen oplossing / verduidelijking voor dezelfde

Bent u de totstandkoming van het INT op de rechterrand?Het kan niet 100 clks te krijgen uit de haven pin veranderen naar het begin van een routine-INT - het lijkt erop dat uw INT is geconfigureerd voor oplopende rand terwijl u zoekt op Falling rand (of vice versa!)

Smokey

"De interrupt latency is 6 cycli,
te beginnen met de aanvaarding van een Interrupt-aanvraag, en die duurt tot de start van de uitvoering van de eerste instructie van de interrupt-service routine ..."(slau049c.pdf)

Dus je hebt iets mis.

Check ook "low power" modus instellingen.

i gecontroleerd datablad already.this is 6 klok cycli of 6 stappen genoemd.zijn niet duidelijk.en im niet vaststellen van een low power modus.

Controleer of de timer interrupt is niet erg vaak of zeer lange en wat gebeurt er als 2 of meer (haven-en / of TMR) intrerrupts optreden.

HI
Im in staat het probleem op te lossen.Eigenlijk probleem is pUC na haar instelling OFIFG dwz OSC Fout Inleiding Flag.eerder i
didnt gecontroleerd cuz normaal wij zorgen voor dat beetje alleen in MSP430F149/135.F1121, maar we hoeven niet te zorgen.Nu im gewoon resetten vlag.
i got verwachte resultaat.
toch bedankt voor de hulp en belangstelling toonde u bij het oplossen van probleem
groeten
~ ~ niks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back