MPLAB Debugger werkt niet

C

chanchal.chauhan

Guest
Hallo Jongens, gebruik ik MPLAB IDE V8.36. Hier is mijn debuufer werkt niet. Ik ben met behulp van PIC16F506 microcontroller en het ondersteunt de ICD2. Ik krijg volgende melding tijdens het debuggen ICDWarn0088: Een debug-header is nodig om dit onderdeel te debuggen. Zorg ervoor dat u de header gedeelte met behulp van voordat u verder gaat. Druk op OK om door te gaan of Annuleren om te stoppen. ICDWarn0044: Target heeft een ongeldige geheugenchips met kalibratiegegevens waarde (0x0). Doorgaan? CD0161: Controleer mislukt (MemType = Programma, Adres = 0x600, Verwachte Val = 0x5E4, Val Read = 0x4) ICD0275: Programmeren mislukt. Please help me het probleem oplossen. Thanks in Advance Chanchal

Is het apparaat ingeschakeld? Controleer de instellingen voor de debugger in MPLAB ... kijken of de stroom wordt geleverd aan het apparaat.

Dit is een Low Pin Count deel. Als u de ICD2 gebruiken als een debugger op deze micro-, moet je de header, die voegt extra pinnen om te gebruiken bij het ontwikkelen van uw code te kopen. Als je niet kopen header, moet u Mplab sim en de 'Probeer het en zie' methode van code ontwikkeling te gebruiken. U moet de etiket te lezen over het gebruik van de oscillator ijkwaarde, die normaal gesproken wordt geladen door de eerste instructie na een reset. U hoeft alleen maar zorgen te maken over dit als je vertrouwen op een nauwkeurige interne oscillator frequentie. Als de programmering pinnen worden gedeeld met andere apparatuur in de micro, moet u ervoor zorgen dat ze niet opnieuw wordt geladen door uw circuit.

Ik ben met behulp van Microchip MPLAB ICD2. Dus kop zal er zijn.

Ik heb eerder met mijn programma in Debug mode & het werkt goed. Dat is wat mijn raadplegen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back