Motorola - G24 GSM / GPRS-module

Ik kan geen taal gebruikt op je genoemde website recoqnize, neem dan een kijkje op [url = http://www.avnet.co.za/New_Products/Motorola/GSM/g24/g24_Module.htm] G24 GSM / GPRS-module, Quad Band [/url] Deze module heeft Embedded TCP / IP en UDP / IP protocol stack , ik denk dat er geen enkel probleem met TCP / IP-socket
Gegevens Features GPRS * Multi-slot klasse 10 (4 omlaag, 2 Up: 5 Totaal) * Max BR 85.6 Kbps * Klasse B GSM 07.10 multiplexing protocol * Coderingsschema CS1-CS4 * Embedded TCP / IP en UDP / IP protocol stack Edge (afhankelijk van het model) * Multi-slot klasse 10 (4 omlaag, 2 Up: 5 Totaal) * Max BR Downlink 236,8 Kbps (via RS232) * Codering regeling MCS1-MCS9 CSD * Max BR 14.4 Kbps SMS * MO / MT Tekst en PDU modes * Infodienst FAX Klasse 1
Dit naslagwerk zeer nuttig zijn voor deze module: Motorola G24 Developers Guide: AT-opdrachten Reference Manual [/b] [/url]

En ik graag weten of iemand hier gebruik G20 of G24 motorola modules, ik heb enkele vragen ... over TCP sockets ... iemand kan helpen-me? gorkin
Heb je hardware-gebruiksaanwijzing voor G24 in het Engels? Of waar ik kan downloaden? Dank u

Hardware handleiding [/b] 1002kB [/url] Cel Engine Module Beschrijving [/b] 1 MB [/url]: arrow:

Alle informatie voor download zijn in het engels! Als je problemen hebt met de Portugese taal, gebruik google of altavista vertalers ... In het adres vermeld eerder, alle informatie, zoals integrators handleiding hebben, op commando's, schema van referentie-ontwerp kit, enz. .. Misschien handig voor iedereen die werken met deze module! gorkin

Hallo Gorkin Ik ben bezig met een ontwerp van AVL beste op de G24 - contact met mij op offline als u hulp nodig hebt Groetjes Bobi

[Quote = bobcat1] Hallo Gorkin Ik ben bezig met een ontwerp van AVL beste op de G24 - contact met mij op offline als u hulp nodig hebt Al het beste Bobi [/quote] Hallo, kocht ik een G24 Module + 'board interface RS232 ( DB9) "een het werkte prima met Hyperterminal, maar nu zijn niet meer reageren. Dus vroeg ik u, over andere pc-programma om G24 te testen of hoe weet ik of het verbrand? Een Auxiliar gegevens zijn dat toen zijn werk was het te produceren een uniform klinken als een koeler en nu is het produceren een willekeurig geluid. Bedankt voor je tijd KBT

We hebben 6.000 eenheden van Motorola G24 GSM-module beschikbaar. Dit zijn nieuwe, en wordt beschouwd als overtollige voorraad. Daarom zijn ze prijs bespreekbaar. Neem contact op met me als je interesse in deze eenheden. e-mail: tbean@seaviewtech.com , telefoon: 01 +603-501-4427. Groeten.

Hallo Ik zou graag sturen en seriële gegevens (RS232: 19600/8/N/1) ontvangen met G24 modem. Heeft iemand al gedaan? Moet ik bouwde een bord met een SIM-connector? Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.

We hebben 1500 ongebruikte g-24 motoroal module als overschot, dat we willen verkopen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back