motor en pic 16F877

K

kotsam

Guest
Ik probeerde gelijkstroommotoren programma door met H-bridge chip, maar i didnt succes om dit te doen, dus als iemand mij kan sturen naar het programma om uit te vinden mijn fouten Ik zal zo blij zijn of om me te vertellen hoe kan ik het programma (ik gebruik montage niet c)

dank u allen

Probeer ook de application note van Microchip:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00857a.pdf
"Brushless DC Motor Control Made Easy"
Groeten,
IanP

U mag deze link voor referentie:
http://users.pandora.be/educypedia/electronics/pics.htm

Bedankt voor snelle reactie
Maar ik ga niet met behulp van sensoren in mijn programma, ik wil de motor naar voren te gaan en te keren met behulp van H-brug en de aan PWM producten uit de PIC, want ik heb t zonder dat PWM maar als ik ga niet met behulp van PWM ik kan t controle van de snelheid.

Eenvoudigste manier:
het genereren van periodieke onderbreken met timer.T1 T2
op onderbreken:
increment counter
) te vergelijken met de vastgestelde t1 periode
indien lager contiue, geen verandering in de uitgang van de staat en zo is t1 t2 reset teller = 0
voor de controle gebruik 2 pennen
in een richting een pin is vastgesteld ti lo (hi) andere is PWM in omgekeerde seconden pin is vastgesteld
eerste PWM.
Ik heb assemblage bestand, maar reacties in het Macedonisch en ik kan naar u sturen.

naar ace1903:

Hartelijk dank en stuur de montage voor mij ik maak je geen zorgen over de reacties, omdat ik het programma zal begrijpen van de instructie

hi all
Ik heb hetzelfde probleem en ik moet todo wat kotsam wil maken Ik ben de H-brug L6203 en microcontroller PIC16F877 gebruikt maar ik gebruik de taal C en de motor cijfer is 4 A 30 V zou iemand mij een scematic van de circuit en het programma.

Ik heb het circuit en het programma en het werkt prima bij het besturen van de h-brug niet gepulseerde als een signaal van de microcontroller, maar als ik pols rijden zij de motor goes crazy en produceert lawaai dus ik heb het gevoel dat er iets mis is met beide .

Ik heb zitten met dit probleem voor ongeveer 2 maanden.please help me guys

hi all
guys Ik heb hulp nodig met mijn bovenstaande probleem please help,

bedankt

hoi,
Als u geluid gehoord van de motor, misschien je PWM frequentie is te laag.
proberen te verhogen
dag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back