Motor-bestuurder H-brug IC

T

tntexplosivesltd

Guest
Heeft iemand hier weet van een goede motor H-brug IC te besturen 2 motoren van een microcontroller?De motoren zijn 3V motoren, en stelt tot 1.5A.Ik
heb gekeken naar de L293D, maar het is niet goed genoeg.Hulp?
Bedankt.

Ik heb niet een specifiek apparaat in het achterhoofd, maar ik heb wel een tip:

Heb ik bij H-brug chips / modules zelf voor een klein project, en vinden dat als je kijkt naar robotica vindt u een aantal echt interessante producten.Met inbegrip van H-Bridge-modules die kunnen rijden meerdere motoren.

Met robotica Ik verwijs naar de hobbyisten gebouw klein (meestal) RC-gecontroleerde gevechten robots.

wp100 schreef:

De L298 chip werken voor mijn motoren.

Hoi,

Ik
heb lopen kleine dc geborstelde motoren en stepper motoren uit de l298 wordt gecontroleerd door een pic micro.

Er zijn tal van circuits die daar, die ik gebruikte van dit artikel, waarin Elektor kunt u de meeste soorten van kleine motoren.
Ik heb niet de bouw van het hele project - net gebruikt om me te helpen bouwen aan de l298 afdeling, en geprogrammeerd mijn eigen pic chip te rijden.

Als u zich aanmeldt, krijgt u een aantal gratis credits dat je dat een pdf downloaden.

http://www.elektor.com/magazines/2007/july-047-august/motorbox.197515.lynkx

Dat probleem heeft ook verscheidene andere goede motor control projecten.

De Zetex ZXMHC6A07T8 werd aanbevolen om me op dit forum, en ik
ben echt blij mee.Zij ondersteunen tot 1,8 ampère

l298 datablad bevatten toepassing schakeldiagram,

l298 L 297 = een goede driver voor zowel DC als stepper motor.Als u gebruik maakt van gelijkstroom-motor en dc motor draait in een richting alleen dan, MOSFET / IGBT zal goede keuze.

Mag ik weten wat het probleem ur hebben bij het gebruik van L293D.Ik heb gedaan wat projecten met L293D, maar niet hebben gesproken met een aantal problemen nog ...

haripanangad schreef:

Mag ik weten wat het probleem ur hebben bij het gebruik van L293D.
Ik heb gedaan wat projecten met L293D, maar niet hebben gesproken met een aantal problemen nog ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back