MOSFET weerstand hulp nodig hebben ....

H

hornhunter

Guest
Hallo respectieve leden van het forum, ik heb een probleem en hoop dat iedereen hier mij kan helpen oplossen. Mijn probleem is over auto Mosfet weerstand / regulator voor de blower motor voor Mercedes E-klasse. Deze weerstand is dood. Ik ben geïnteresseerd welk type MOSFET weerstand is het en is er een vervanger voor. Het doel van deze dode is te regelen de snelheid van de ventilator. Het heeft vier aansluitingen. Ik zal het uploaden van de foto. Hulp van anykind is welkom. Dank u allen. Ik weet dat ik niet veel gezegd, dan kunt u vragen wat belangrijk is. Weet niet hoe dit deel van de duizenden elektronische componenten te vinden.

Hoi, Hoe je besloten dat dit is voor snelheid regelgeving? M. Pathma

Weet je zeker dat dit een weerstand? Ik denk dat je op zoek bent naar MOSFET zelf. MOSFET is Metal Oxide Semiconductor Field Effect Transistor. Echter, veel mensen zeggen MOSFET transistor. Dit MOSFET is waarschijnlijk uitgevoerd als een helikopter om de huidige pulsen die de snelheid van de ventilator controle te creëren. Helaas, deze module was waarschijnlijk een aangepaste deel voor Mercedes. Meestal zijn deze modules bevatten een aantal MOSFET's in parallel aangesloten op een metalen plaat als een heatsink en vervolgens bedekt met epoxy voor vochtafsluitende en om te helpen met warmte.

Het register is blower controle module.Advise u een nieuwe beacause is het moeilijk om de elektrische componenten verandering in de blower control module. Zelfs als u de module te openen vindt het misschien zou het gebroken om de MOSFET verandering in de module.

Thanks guys ... Jullie zijn allemaal wright, dus ik moet een grote hoeveelheid geld te geven voor het ... Ik weet zeker dat het wordt gebruikt voor de ventilatorsnelheid regeling ...

[Quote = hornhunter] Thanks guys ... Jullie zijn allemaal wright, dus ik moet een grote hoeveelheid geld te geven voor het ... Ik weet zeker dat het wordt gebruikt voor de ventilatorsnelheid regeling ...[/quote] Als deze module is defect, en je moet toch door het weg, en je hebt de tijd, dan opent deze module. Als er harde epoxy in, gewoon verwarmen en pak net als de archeoloog te doen, de verwarming weer inschakelen als het wordt cool. Als alle componenten worden blootgesteld (Als dit modules vele componenten bevat), kunt u controleren welke defect is. GENIET!

Ja, het is moeilijk epoxy binnen. Ik heb net vernomen dat het niet is MOSFET, maar bipolair, in een darlington configuratie, een kerel vertelde me over MercBenz forum zal ik foto van het onderdeel te uploaden een beetje later ...

Ik nam de Awarapunshee advies en dit is wat ik hieronder heb gevonden. De input pin is verbonden met de metalen plaat, en de output connector, samen met twee controle-aansluitingen staan op iets als weerstand platen, en wanneer U wilt versnellen de ventilator van de spanning op deze controle pinnen is droping en de ventilator te hard rijden. Deze uitgang conector is grond voor de ventilator en de +-aansluiting is direct verbonden met de ventilator.

Wat ik denk is, dit toestel is niet te repareren. Aangezien er geen discrete componenten voor de dienst beschikbaar is.

Moet het met je eens ... Beschouw dit thema afgesloten. Bedankt jongens voor al uw hulp ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back