Moscap Design!

A

Anachip

Guest
Hoi,

Ik heb een vraag hier.Laten we zeggen dat ik wil een condensator met het ontwerp van MOSCAP transistor, wat is de werkelijke manier om dat te doen.Is afvoer, bulk en de bron is aangesloten bij elkaar en poort is op zichzelf, dus het is slechts 2-terminal, die zich gedragen als een 2-platform en condensatoren die MOS is goed om dit te doen (NMOs of PBO's).Is er een specifieke berekening van de grootte van de transistor voor de opgegeven capaciteit waarde.Momenteel im gebruik van Cadence voor het meten van de waarde van de MOSCAP door te kijken naar de totale capaciteit poort (CGG) onder DC operationele opties.

Bedankt,
Anachip

Ik stel de Fundamentals of Modern VLSI Devices (door Taur en Ning) boek met een hoofdstuk over MOSCAP.

Anachip schreef:

Hoi,Ik heb een vraag hier.
Laten we zeggen dat ik wil een condensator met het ontwerp van MOSCAP transistor, wat is de werkelijke manier om dat te doen.
Is afvoer, bulk en de bron is aangesloten bij elkaar en poort is op zichzelf, dus het is slechts 2-terminal, die zich gedragen als een 2-platform en condensatoren die MOS is goed om dit te doen (NMOs of PBO's).
Is er een specifieke berekening van de grootte van de transistor voor de opgegeven capaciteit waarde.
Momenteel im gebruik van Cadence voor het meten van de waarde van de MOSCAP door te kijken naar de totale capaciteit poort (CGG) onder DC operationele opties.Bedankt,

Anachip

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back