MoS capacitieve

G

gekk

Guest
Ik wil vragen selecteren die beter is met NMOs PBO's of wanneer het gebruik mos transistor als capacitieve?

Idealiter, kon niet een verschil maken, zolang je je goed bevooroordeelde MOS (dus diep in de accumulatie).Maar, nog PBO's kunnen worden PREFFERED vanwege de relatief lage proces variatie die geeft je een beter gedefinieerd cap in hoeken.

Het hangt af van uw proces.Bijvoorbeeld: p-substraat PBO's condensator kan worden uitgevoerd met drijvende pinnen.

gekk schreef:

Ik wil vragen selecteren die beter is met NMOs PBO's of wanneer het gebruik mos transistor als capacitieve?

FOM,

kunt u uitgebreide meer met de drijvende pin PBO's cap?Ik ben benieuwd waarom we nodig hebben om het zweven?Toegevoegd na 2 minuten:anades,

Waarom PBO's goed onder controle?Omdat het een afzonderlijke NWELL voor zichzelf?Zo ja, hoe zit diep NWELL rond de NMOs?

Wanneer je een transistor PBO's binnen N-Well regio uw substraat voor deze transistor is ook geïsoleerd van substraat van andere lawaaierige ruimtes.Deze helpen u wanneer u uw bron terminal substraat.De andere is dat de NPN-transistor (een zeer zwakke transistor in de structuur van de CMOS-circuits) niet ingeschakeld op deze manier.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back