monster C -code voor de FPGA Image Recognition

T

T_Finn

Guest
for an fpga board that would allow a digital image to be processed and matched to a digital image stored on a computer hard drive.

Ik ben bezig met een doel erkenning project en wil graag een monster te verwerven C -algoritme
voor een FPGA boord die het mogelijk maken een digitale afbeelding om te worden verwerkt en gekoppeld aan een digitale afbeelding die is opgeslagen op een computer met harde schijf.Ik heb een aantal codes voor andere FPGA toepassingen, maar ik heb niet in staat geweest om beeldherkenning te lokaliseren C code, please help !!!!!!!!!!Thanks in advance.

Gelieve duidelijk te maken hoe C heeft betrekking op FPGA.De beste FPGA algoritmen zijn geschreven in een hardware description language zoals VHDL of Verilog.

Geen probleem.C is het algoritme dat beschrijft wat je wilt bereiken.Het is geconverteerd naar VHDL via een conversie programma afterwhich een netlist wordt geschapen in cadans, of een andere printplaat programma.Ik heb een handboek dat sommige technieken FPGA programmeren in C wordt beschreven, maar het bevat geen beeldverwerking voorbeeldprogramma's voor mij de slag te gaan.Need C referenties !!!!!!

plz help me over coderen in C met betrekking tot vingerafdruk recognization

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back