Monitoring mijn draadloze router!

P

ptuser_eda

Guest
Hello! Ik kocht onlangs een draadloze router om FON ( www.fon.com ) het is een Linksys WRT54GL en ik wil een monitor zacht om het toezicht op de mensen hoe Connecto op mijn router. Iedereen die nu een goede zachte om dat te doen! Tkx.

Ik geloof dat wat je zoekt heet een sniffer, Google geeft veel hits voor draadloze sniffer.

Hallo, Als u gewoon op zoek om te kijken of iemand anders in plaats van u is verbinding probeert te maken, de browser-interface van een DSL-router geeft de fysieke en logische adressen voor de aangesloten apparaten. Anders kunt u gebruik maken van een draadloze sniffer (Airsnort om een ​​naam) Als u gebruik maakt van wep (de gegevens natuurlijk worden gecodeerd en u zult om het te decoderen met behulp van uw WEP-sleutel nodig) groet, Hassan

Ik wil alleen een zacht dat REGIST / detecteren als iemand meer zijn verbinding met mijn draadloze router. Met een grafische interface.

Ik denk dat je moet ur router handleiding te lezen. Nu dagen als u naar de router setup zijn er optie voor WAN-en uitschakelen u kunt een hexadecimale sleutels te setup ... zodat het werk zou doen voor u.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back