Molex connector pcb lay-out model voor de GM862 GPRS

S

schmooz

Guest
Hoi,

Kunt u mij helpen over het vinden van een PCB lay-out model voor molex connector 52991-0508 (vrouw) waar ik wil gebruiken voor GM862 GPRS (Speciaal voor PROTEUS). Zocht ik over deze aansluiting, maar ik vind coludn't much.It kan worden nuttig vinden van een GM862 bibliotheek voor PROTEUS of OrCAD.

Bedankt!

Als je een pre-made voetafdruk Ik betwijfel of deze kun je vinden wilt, en naast het bouwen van je eigen is onderdeel van het ontwerpen van PCB's - hier is de PDF rechte off van de Molex site.

SIGINT
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Iedereen weet waar ik dit 52991-0508 molex connector kan kopen in veelvouden 1 tot 10?
De meeste verkopers hebben zeer grote minimum orders.

Farnell heeft:
http://be.farnell.com/jsp/Connectors/Signal & Data/MOLEX/529910508/displayProduct.jsp?sku=1394558&_requestid=357288Toegevoegd na 1 minuten:sorry ...MOQ is 3000.zijn niet gebruikelijk bij Farnell

Voorbeeld van de fabrikant is uw beste weddenschap - niet een alledaagse verb.U bent niet waarschijnlijk te vinden in kleine hoeveelheden.

SIGINT

Ken je iemand op een lokale distributeur?
als Avnet Time, Rutronik ...
thats de beste manier om enkele monsters te krijgen.niet van de fabrikant.(minder stuks dan MOQ)

andere manier is het gebruik GM863, dat is BGA.thats wat ik nu doen in een project.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back