moet een aantal voorbeeld van PIFA design in hfss

T

tender_006

Guest
ik heb wat voorbeeld hoe je een ontwerp PIFA met hfss, als iemand de dokter plz zenden mij

zou je kunnen zeggen wat PIFA voor staat? i in staat zijn om te helpen

hi xiongyong, HI, ik was echt onder de indruk van dit ontwerp heb je alle artikelen die ik kan verwijzen naar als je het niet erg te posten cheers, doony

Ik werkte aan PIFA op mijn project, maar ik gebruikte IE3D voor de simulatie en ik gebruik geen HFSS. Als u behoefte artikelen vertel b betreft de

Het voorbeeld is het gebruik van HFSSv10, dus ik kan niet openen, omdat ik gebruik HFSSv9.2.

[Quote = Alberich] heb ik gewerkt aan PIFA op mijn project, maar ik gebruikte IE3D voor de simulatie en ik gebruik geen HFSS. Als u behoefte artikelen vertel b betreft [/quote] Ik heb het nodig Alberich.

Hoi, substraten zijn nuttig. In de eerste plaats hangt het af van de eisen resonent frequentie plus de minimale grootte van de antenne die u wilt. Enige tijd u kunt voldoen aan uw wens reonent frequentie / bandwadth met de hulp van kleinere omvang door het plaatsen van diëlektrisch materiaal eronder, maar het zal ten koste van minder uitstralende kracht.

[Quote = xiongyong] is hier een voorbeeld [/quote] Mag ik de volledige analyse

is er een referentie voor de dualband1withoutfoam.rar? bedankt!

heb je de simulatie van PIFA antenne die werkt voor tri-band voor elke frequentie ...

Bekijk dit proefschrift waar sprake is van een uitgebreide studie van de PIFA prestaties. stelling is niet van mij en alle auteursrechten behoren tot de auteur en de universiteit. Regards Elchiquito

heel erg bedankt xiongyong ................ nog een ding kan bijvoorbeeld van PIFA sturen in HFSS voor Optimalisatie en Tuning procedure begrip? mijn e-mail-[e-mail] sc4rppph@gmail.com [/email]

kan iemand mij de link voor informatie over het PIFA atenna ontwerpen in HFSS?? [COLOR = "silver"] --- Updated --- [/COLOR] kan iemand mij de link voor informatie over het PIFA atenna ontwerpen in HFSS??

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back