moeilijk precies vast te stellen vref en vref -

K

kickbeer

Guest
Het bepalen van de waarde van Voedingsspanningen, vref en vref voor mijn weerstandsbelasting ladder voor mijn ADC eigenlijk?

Thanks in advanced

Heb je echt vertrouwen in gedachten lezen om te achterhalen welke soort (van tientallen en honderden) van de bijdragen inzake het toegangsdeficit u verwijst naar?
Kindly na een blok schematische, tenminste, als je hulp nodig.

sorry ..
ik gebruik weerstand ladder te genereren referentie voltages voor mijn opvouwbare versterker.ADC dat
ik ben gaan voeren is het vouwen en interpolatie ADC.Ik denk om vref als 1,6 V en vref as 0,2 tot dekking van het bereik van ingangssignaal 1,4 Vpp.Zie bijlage
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

thx ..echt voor de hulp .. mijn toegestane bereik is 1,4 Vpp.Moet ik kiezen 0 voor vref-en 1.4 voor vref ?Ik
ben echt in de war over dit veroorzaken vref-negatief zou kunnen worden .. thx

Hi kickbeer,
zonder vermelding van - tenminste - de ingang van de ADC-circuit, waar je weerstand ladder is aangesloten, kunt u deze niet worden geholpen.Is het een LT ADC / circuit?Ten minste een verwijzing naar de ADC nodig zou zijn!

thx zeer voor het antwoord .. want het circuit is groot i gecomprimeerde deze plaats momentopname .. het
is klaar om te worden gesimuleerd in LTspice.het circuit is het vouwen circuit voor mijn vouwen en interpoleren ADC.De inbreng ervan, is de analoge ingang, Vin de spanningen van de gegenereerde weerstand ladder, Vref1 .. Vref11.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back