model van 2,4 GHz meander lijn

V

vikash_i

Guest
HII jongens,
Ik heb een meander ontworpen lijn antenne but i dont weet hoe ze berekend de breedte, lengte en geen omwentelingen ......
Ik wil weten of er een standaard ontwerp formules voor de berekening van de breedte, lengte en geen omwentelingen ...
Kijk naar de kranten die ik heb geüpload
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

he
Ik heb ook geen idee maar ik moet de kranten die je hebt geüpload.
hartelijk dank

Ga voor een simulator zoals CST van HFSS.De lengte van de lijn is gelijk aan een golflengte in het licht van de ondergrond en online modus die u kunt schatten deze afstand.Dan moet je meander de lijn om het oppervlak van de resonator, alhtough dit zal verminderen antenne-efficiëntie een beetje.

Ik probeer te simuleren in het ie3d software.in de krant "het effect van dirigent lijn papier", ik wil weten wat de berekening van de afmetingen en ik wil is er geen grond het vliegtuig gebruikt indien ja wat is dan de afmetingen van de grond het vliegtuig ..

Je moet 'tunen' de dimensie in de simulator.Alles wat we hebben bekend is, is de halve golf-operatie in een belangrijke dimensie.

HII jongens
tanx voor het beantwoorden .. Ik heb gekozen voor een rechthoekige GND vliegtuig ...en i geoptimaliseerd met behulp van ie3d ...maar ik ben niet de exacte resultaten zoals die in het papier voor het ontwerpen 1 en design 2 (met en zonder dirigent lijn) ...
kan een stel me wat te doen voor dit vliegtuig GND en vertel mij is het noodzakelijk om een negatief haven aan de GND vlak op te treden als een diffrential haven ...
Ik ben het versturen van de module van de structuur die ik heb gedaan in ie3d ...
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back